کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دنیای عروسکی



مدت ها بود گوشه ی اتاق  افتاده بود

خودش یه جا ، دستش که از بدنش جدا شده بود یه جا

یادش میومد قبلا همیشه جاش کنار کامپیوتر دخترک بود

دخترک هر روز بهش نگاه می کرد و

 گاهی با مهر موهاشو نوازش می کرد

و گاهی اونو تو بغلش می نشوند و با هم خیره می شدن

 به تصاویر ،شعر ها و نوشته ها .....

دخترک براش قصه می خوند و عروسک هم خودشو محکم

تو بغل دخترک جا می کرد وغرق کارهای دخترک می شد .

چه شبایی که پا به پای دخترک اشک ریخته بود و

 چه شبایی که با لالایی شعر خوابش برده بود ...

اما ....

 

  ادامه مطلب ...

حرف های نگفته !!!



جمله ها گاهی خیلی عجیبن !!!

مثل این جمله که گاهی بدجور ته دل ادمو قلقلک میده :

شیرینی شما محفوظه ....

یا مثل این جمله که گاهی بدجور ته دل ادمو خالی میکنه :

رو تو یه جور خاص حساب می کنم حتی بیشتر از فلانی

یا مثل این جمله از قلب شکسته ی یه مادر :

من دریا هستم و همیشه آغوشم برای دریاچه ها م بازه

(ببخش بدون اجازه نوشتمش ،خیلی دلم گرفت )

یا مثل این جمله ی معین که عمق دلتنگی رو نشون می ده :

دل تنگمو صخره پس می زنه ...

یا مثل این جمله از اهنگ شادمهر، که وقتی همه

 گوش میدن خوششون میاد و من حالم بد میشه

چون به نظرم هیچ حسه خوبی نیست که یه نفر

 برای رسیدن به تو تموم مسیرو نفس نفس بزنه .

بعضی ادم ها هم مثل جمله ها عجیبن ..


 

ادامه مطلب ...

یک ظرف نگرانی



صبح بود و هوا خنکه خنک

پسرک تمام شب خوابش نبرده بود

در رویایش کسی بود که خوابش را ربوده بود

صبح زود از خانه بیرون زد

به نزدیک ترین پارک کنار خانه ،

به همان جای همیشگی رفت

کنار بید مجنون ....

 


 

ادامه مطلب ...

خنده از ته دل



عاشق این عکسم

یه حسه فوق العاده ای داره

یه حسه نابه

یه مهربونی خاص

لبخندش عشقه


  ادامه مطلب ...

هوای خنک !!!


چقدر حال میده گاهی که صبح زود پا میشی


  ادامه مطلب ...