کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

افسانه ی گل نرگس




کیمیاگر افسانه ی نرگس را می دانست،

جوان زیبایی که هر روز می رفت تا

 زیبایی خود را در یک دریاچه تماشا کند.

چنان شیفته خود می شد که روزی به

درون دریاچه افتاد و غرق شد.......

 

در مکانی که از آن جا به آب افتاده بود،

گلی رویید که نامش را” نرگس“ نهادند.



  ادامه مطلب ...

بارون احساس !!!



بعد از مدت ها

امروز

درخت انگورمان را صفایی دادم

حیاط را ابیاری کردم

و باز به یاد کودکی افتادم

 

ادامه مطلب ...

فانوس


بهم میگه :

افراط و تفریطت زیاده

بهتر نهج البلاغه بخونی


پانوشت:


زندگی!!!



گاهی وقتا وسط روزای بد زندگی ،

اتفاقای کوچولویی رخ می ده ....

اتفاقایی که وسط ناراحتی ،وجودتو

پر از لبخند می کنه ....

گاهی خاطرات به وجودت چنگ میندازه

و تو رو تبدیل به یه موجودعجیب میکنه

موجودی که خودتم نمی شناسیش و

 نمی دونی چه حالی داره !!!

این وسط، یه سری اتفاقای کوچولو

باعث می شن از بار این احساسات

تلخ کم بشه ....

 


  ادامه مطلب ...

گاهی دلم می گرید....



این روز ها....

گاهی دلم می گرید ...

برای خودم ...

برای کشورم ....

برای حیواناتی که گویا خود را پذیرای

هجوم سخت افکار بیهود ه ی ما کرده اند...


  ادامه مطلب ...