کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

عیدانه...



قرارمان

همین بهار

زیر شکوفه های شعر

انجا که واژه ها

برای تو گل می کنند

انجا که حرف های زمین افتاده ام

دوباره سبز می شوند

و دست های عاشقانمان

گره در کار سبزه ها  می اندازند

قرارمان زیر چشم های تو

انجا که شعر

نم نم شروع می شود


مینا اقازاده

 

 پانوشت:

خوب یه سال دیگه هم گذشت ...

امیدوارم امسال عیدتون پر باشه

از عیدی های قشنگی که اول

دلتونو شاد کنه بعد جیبتونو

روز و روزگارتون پر از ارامش و

شادی در کنار عزیزانتون ....


  ادامه مطلب ...

حالا که وقته گفتنه دنیا پر از بی حرفیه !!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فراخوان عشق !!!



مرا فرا می خوانی با صدایت

تو را فرا می خوانم با شعر هایم

مرا دیدی از پس سال های انتظار

تو را دیدم از پس سال های دلتنگی

همدیگر را به فراخوان عشق خواندیم

در فصل مشترک ریزش برگ های پاییزی

تا بسپاریم به زمین برگ های زردمان را

تو انتظارت را ...

من دلتنگی هایم را ....

 

ادامه مطلب ...

کوچ!!!



در تجمع پرندگان اماده به کوچ

در میان این همه ،هم همه ی گنگ
و این همه سرمای دوران
ساکت و ارام بر سیم خاطرات نشسته ام ....
در سکوت مبهم خود ،مزه می کنم این همه هیاهو را...
به کجا باید رفت و چرا باید رفت؟
وقتی پاهای خاطراتم در این مکان یخ بسته است...
دوستان بروید و بازگردید ...
من همین جا ،در همین کوچه ی خیال منتظرتان می مانم...
نه دیگر می ترسم و نه دیگر اندوه گینم ...

فقط دلم برای سکوت و کمی مرگ تنگ شده است ....


پانوشت:

این عکسو دوست دارم .


سمنو



هر سال عید نگران میشم نکنه

برای هفت سین سمنو نداشته

باشیم با اینکه هر سال

همسایه هامون سمنو می پزند.


ادامه مطلب ...