کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

شالیزار!!!


رودخانه همچون بانویی خردمند با پیراهن پرچین آبی و

قره ای و گاهی همراه با امواج طلایی از سرزمین ها

می گذرد و با خاک همبستر می شود تا آن را برای

کشت آماده کند....


  ادامه مطلب ...

عجیب و غریب!!!

داشتم تو نت دنبال عکس می گشتم

که چشمم افتاد با این عکس

خیلی واسم  عجیب بود ....


  ادامه مطلب ...

هلی کتنی!!!

خطر مرگ در ادامه مطلب


  ادامه مطلب ...

یه حس خوب ...



پانوشت:
این عکسو خیلی دوست دارم .

داغونتم!!!



خواهری برام از این عروسکا خریده

میگه دیدمش یاد تو افتادم

خیلی وقت پیش خریده بود

هربار یادش میرفت که بهم بده.

تا اینکه ........

این دفعه تا رفتم خونشون گفتم

عروسک من کووووووووووش؟؟؟؟


پانوشت:

من عاشق اینم