کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یک سبد گل سرخ

 


گاهی دلم می خواد یه سبد پر از گل سرخ

 دستم بگیرم و راه بیوفتم تو خیابون

به هر رهگذری که می رسم یه لبخند بزنم

 و یه گل بهش تقدیم کنم .


  ادامه مطلب ...

یک عکس ،یک نگاه



یک عکس ، یک نگاه

دیروز تو یه کانال عکاسی یکی از بچه ها

 این عکسو گذاشت و گفت لطفا براش یه متن

 پیدا کنید .منم صبح کار داشتم و گذشت تا عصر

 دیدم خبری نیست .هیچ کس هیچی ننوشته براش

بعدش اومدوعکس گریه گذاشت و گفت نمی خواد

 اصلا کمکم کنید ...

راستشو بخواین این عمق فکر کردن پیرمرده بدجور

 منو گرفت .برای همین کمی فکر نمودیم و متنی

 برایش نوشتم و فرستادم


  ادامه مطلب ...

مرا رها مکن



مرا رها مکن چون برگ زرد کوچکی

به زیر پای بادها مرا رها مکن

مگیر مهر خویش را ز باغ باغبان

خدای من در این هوا مرا رها مکن


پانوشت1:

مرا رها مکن از سالار عقیلی

اهنگ بسی زیبایی

اهنگ از تنهاییشم عالیه

پانوشت 2:

عکاس باشی عکس

کاکتوس می باشد .


آینه ...



اگر خواهان دیدار کسی هستی
 که میتواند هر موقعیت ناممکنی
 را فراهم کند
و دور از حرفها و باورهای مردم
به تو شادی بخشد
درآینه بنگر و
این واژه ی جادویی را
بر زبان آور
سلام؟

برگزیده از کتاب یادداشت های
 مرد فرزانه
نویسنده: ریچارد باخ