کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دخترک

دخترک بازیگوش من 

خوب باش 

همیشه خوب باش

لبخند یادت نره

بیقراری

چرا این چند روزه انقدر بی قرارم 

چرا قلبم درد میکنه 

خوشحالم که قبل مرگم بازم دیدمت....ممنون

شاید دلم خیلی تنگ بود 

شاسد دلم خیلی گرفته ازت 

این چه ترسی افتاده به جونم 

حیف به خودم قول دادم دیگه مزاحمت نشم

امیدوارم همیشه شاد باشی و 

دور و برت پر از ادمایی باشه که دوست دارن

خدایا خودت کمکم کن 

کاش یه جای دوری بود ...خیلی دور 

دستتو و میگرفتم و می رفتیم اونجا 

فقط ما دوتا ....

موهاتو ناز می کردم و برات لالایی می خوندم 

و تو هم وجودت  پر میشد از خنده از ته دل 



حس مبهم

گیجم ....منگم...اصلا حالمو نمیدونم

قاطی کردم شاید ....

زلفاتو پریشون کردی 

که باز منو دیونه کنی 

من کجای زندگی توام 

که از هر طرفی به بن بست می رسم ....

دست دلم هنوز می لرزه

وقتی ...وقتی .....

این دنیا چقدر بی ارزشه 

میگی ادما باید عاشق باشن 

اما بعد این همه درد فهمیدم 

عشق مهم نیست .عاشق که باشی 

وقتی تو چشمات نگاه میکنه و دروغ میگه 

چشماتو میبندی ....

عاشق که باشی تمام زخم زبوناشو به جون می خری

عاشق که باشی یعنی تموم ...

بهتر از عاشق بودن حفظ فاصله مناسبه 

تا یاد نگرفتید عاشق نشید 

چون بلد نبود این فاصله ،عشقو به گند میکشه...

دلم تنگته ...

بعضی

روزها هرگز فراموش نمی‌شوند!

مثل روزی ‌که

دوستت داشتم...

 

"افشین صالحی"


باهات عصبانیم ،عصبانی 


....

تمام شد ...

و شاید شروع شد ...

چشم انتظاری...

تضاد دو حس...

و شاید کمی غم ...

۲۵/۱۱/۹۶

ساعت : به وقت حس مبهم 



سرمایی بس ; سوزاننده تر از زمستان دارد

برف های اشفته ی نشسته بر مواج گیسوان تو ....

کاکتوس