کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دل دیوانه

چقدر دلم گرفته ...

یه زمانی ...هی پیله میکنی به خدا 

چرا چرا چرا ؟؟؟

وقتی خدا جوابتو میده 

اون وقته که ....

کاش اصرار نکنیم ...

وحالا من خیلی وقته که میدونم دیگه چیزی درست نمیشه...

کاش  

نظرات 2 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 12:22

. سلام . هرگز از خدا چیزی نخواه . . زیرا می گوید
. ای بنده من تمام آنچه لازم داشتی را به تو داده ام
. و تنها تلاش و اراده توست که بر مشکلات غلبه کنی
. آخوند نذر و نیاز و شفاعت را برای سوء استفاده خود
. علم کرده اند . . ورنه پیامبر به دختر عزیزش می گوید
. فاطمه جان فکر نکنی که چون من پدرت هستم می
. توانم در قیامت تو را شفاعت کنم . آنجا هر گوسفندی از مچ پای خودش آویزان می شود . . ولی خرافات باعث می شود
. ما به درخت روسری گره بزنیم نذر کنیم که کنکور قبول شویم !!!!!!!1 خب درس بخوان تا قبول شوی . . وگرنه
. نذر هیچکاری نمی تواند انجام دهد . . باز هم می
. گوئیم خدایا فلانی را بکش !!!!!!!!!!!

خسرو . و . مهسا یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15

. . با بهترین درودهایم .

. ادیسون لامپ را اختراع کرد،
تا شیخ زیر نورش منبر راه اندازد
رایس کلوک بلندگو را اختراع کرد،
تا شیخ با صدای بلندتر داستان های خرافی را تعریف کند
گولیلموی ایتالیایی رادیو را اختراع کرد،
تا شیخ در آن پند و اندرز کند و عربی تلاوت کند
جان لوگی برد اسکاتلندی تلویزیون را اختراع کرد،
تا شیخ در آن خودنمایی کند، طوری که هر کانالی که بزنیم شیخ
را پیش خود حاضر و ناظر ببینیم
الیشا اوتیس آمریکایی آسانسور را اختراع کرد،
تا شیخ را با بار سنگین جیبش به طبقه بالای برج ببرد
گراهام بل تلفن را اختراع کرد،
تا شیخ با شیوخ دیگر در باره احکام جدید مکالمه کند
پاسکال فرانسوی ماشین حساب را اختراع کرد،
تا شیخ حقوقی که برای حرف زدن و نماز خواندن گرفته محاسبه کند
همه جمع شدند و خون دل خوردند و بی خوابی و مشقت ها کشیدند
و با اختراع و کشفیاتشان به دنیا و به خصوص به شیخ کمک کردند
آنوقت در برابر این همه دانشمند و اکتشافات و اختراعات شیخ چه کرد؟
نه تنها هیچ کشف و اختراعی نکرد بلکه همواره مانع پیشرفت هم بود
و در آخر مخترعین کافر، روانه جهنم می شوند، چون احکام بلد نبودند
و شیخ روانه بهشت، چون عمرش را صرف دعا کرده بود . . . [نیشخند][عصبانی] .
. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد