کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بی من فروغ نخوان


بعضی کتابا هستن که انقدر با تمام وجودت یکین و دوست داشتنی ...که تا میبینیشون دوست داری داشته باشیشون 

این کتابی که امروز دیدم و خیلی دوست دارم داشته باشمش

این جز اون کتابایی که دوست دارم هدیه بگیرم ...

یه جورایی خیلی دوست داشتنیه ...فروغ ...

خیلی وقته یه فروغ نخوندم ...چقدر دلم برای یه چیزایی 

یه روزایی ...تنگ شده ...انقدر غرق فهمیدن حرف ای 

سهراب شدم که احساسم جامونده لابه لای حرفای فروغ.

خوب فکر نکنم بتونم صبر کنم تا این کتابو هدیه بگیرم 

باید دست به کار بشم .اینم شعری که به واسطش با این

 کتاب اشنا شدم .باشد شما هم بخونید و لذت ببرید .


ر من کسی هنوز دنبال تو می گردد

دنبال رد سرانگشتانت

بر بی قراری گونه هایم

که مثل قرص نعنا

خنک و تند و بی پروا بود

و چشم هایت

که طعم عسل می داد

و عطر فروردین بود

این ها فقط تو بودی...

آن قدر دوری

که پیش از رسیدن رؤیایت

به خواب من

صبح شده

بی خداحافظی رفتی

بی سلام برگرد

انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

فقط نگاهم کن

شاید دوباره عاشقم شوی.

 

"نیلوفر لاری پور"



جنون

انقدر ادم ها رو به جنون بی تفاوتی هاتون گرفتار نکنید...

انقدر بهشون نشون ندید که وجودشون براتون مهم نیست

انقدر خودتونو بزرک و مقتدر و سرد نشون ندید ...

انقدر این کارو ادامه ندید تا جایی که دلشون بشکنه

چون از همون لحظه ست که دلتنگیتون شروع میشه 

و حتی اگر براش خدا هم باشید دیگه هیچ وقت دلش

 به حضورتون  دلگرم نمیشه .

لطفا قلب ادم ها رو با جنون بی تفاوتی هاتون دار نزنید.


دختر بهار

 

 

در میان صدای دلنشین گنجشک ها  

در میان همهمه ی سبز گلبرگ ها  

ودرمیان هجوم مگس های بازیگوش  

دختری در باد می جست  

معنای صدای سکوت را  

یک ان و در یک لحظه ی ناب   

دختر بهار در گوشش زمزمه کرد  

شکوفایی صدای سکوت زمین را   

کاکتوس