کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بارون



حرفات تو گوشم میخونه
 اهنگ قشنگی که پر از صدای خوبه
چه عطری زدی روی پیرهنت
 چقد وقتی پیشمی حس من خوبه

پانوشت:
خوب این اهنگ بارون علیرضا روزگار
تمام تلاشمو کردم که لینکشو بزارم
 که راحت بتونید دانلودش کنید اما
 نشد که بشه ....
خوب خودتون زحمت بکشید دانلودش
 کنید و تو این هوای عالی با چایی
قلبی بالا میل کنید.....
نوش جان همگی ...

بی بی آبی



ابری نباش بی بی آبی

بپوش امشب رخت آفتابی

گریه نکن بی بی بی دل

نبض من باش موج بی ساحل

(شهریار قنبری ، بی بی آبی)


پانوشت:

غمگین نباش عزیزکم

من از همین راه دور ،

تو را می بوسم .




شباهت عجیب ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

!!!


اگرخودتونو دوست دارید تشریف نبرید

ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

عشق من !!!



گرچه بین من  و زلف تو

به اندازه ی

تار موهای بلندت فاصله است

اما عشق من

مرا تبسم لبانت کافیست

تا در هوای تو پر بگیرم 


کاکتوس


پانوشت:

پارسال نمایشگاه کتاب