کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

رویای یک گلدان

از وقتی اهنگ گل سرخ زند وکیلی ،

امروز گوش دادم ،به یادت افتادم 

یه حس عمیق دلتنگی ....

امیدولرم هرجاهستی 

خوب خوب خوب باشی و پر از آرامش

.........

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود 

غم یک روح سرگردان همیشه با تو خواهد بود ♬♫♪

 اتاق پاک قلبت مال من شاید نبود اما پس از من 

یاد یک مهمان همیشه با تو خواهد بود ♬♫♪ 

گل سرخ عزیز من به هر گلخانه ای باشی

 بدان رویای یک گلدان همیشه با تو خواهد بود ♬♫♪

 تو دستم را نوازش کرده بودی بعد از این حتما

 تب یک عشق بی پایان همیشه با تو خواهد بود ♬♫♪


پانوشت:

امروز یه نفر بهم گفت رفیق 

دلم هری ریخت.


سیب


زنی که خشمگین بوداز زندگی

 چنان سیب را با خشم پوست  کرد

 و چنان با فشار آن را تکه تکه کرد 

 که سیب از غصه ترک خورد و

 سلول هایش رنگ غم گرفت 

کودک نادانسته تکه سیبی را خورد

 سلول هایش رنگ غم گرفت

 مادر هنوز فکر میکرد به کودکش لطف کرده است .... 

اما ...

کودک انگار غم سیب را دانست

 تکه ای را در آغوش دستانش گرفت

 مهربانانه نگاهش کرد و 

با اون سخن گفت و 

با ان طرح لبخندی کشید بر چهره اش

 مادر کودک را دید و ناگهان لبخندی زد

 سیب به ذوق آمد و سلول هایش را مداوا کرد ...

 حالا این کودک بود که به مادر لطف کرده بود  

حالا هر سه می خندیدند

 کودک ...مادر ...و تکه های سیب

 # کاکتوس