کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یلدا

هر نکته‌ای که گفتم در وصف آن شمایل/هر کو شنید گفتا للهِ دَرُّ قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول/ آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

حلاج بر سر دار این نکته خوش سراید/ از شافعی نپرسند امثال این مسائل

گفتم که کی ببخشی بر جان ناتوانم/گفت آن زمان که نبود جان در میانه حائل

دل داده‌ام به یاری شوخی کشی نگاری/ مرضیّةُ السجایا محمودةُ الخصائل

در عین گوشه‌گیری بودم چو چشم مستت/و اکنون شدم به مستان چون ابروی تو مایل

از آب دیده صد ره طوفان نوح دیدم/ وز لوح سینه نقشت هرگز نگشت زایل

ای دوست دست حافظ تعویذ چشم زخم است/یا رب ببینم آن را در گردنت حمایل

پانوشت :

این فال امشب به نیت دوستای وبلاگی گرفتم 

یلداتون مبارک

مسابقه

اشک های برگ درخت ژینکو به خاطر جدایی از درخت

عکسم رتبه چهارم آورد

خوب من عکس برای مسابقه نگرفته بودم

وقتی آگهی دیدم تصمیم گرفتم بفرستم

با اینکه عکس خوبی ولی چون سطح بچه ها رو

نمی دونستم ، هیچ انتظاری نداشتم

الانم این شد اولین تجربه ، از اینم نگذریم که

دوست داشتم بین سه تای اولی باشه

خدایا شکرت

یه خبر خوب

گفت عکسم بین ده تا عکس برتر انتخاب شده

یعنی میشه ....

دعا کنید 

دندون درد یادم رفت.

خدایا شکرت 

برای تشکر از استادم به نطرتون چیکار کنم 

هدیه بگیرم 

گل بگیرم 

تعدادشونم زیاده ۵ نفر 

چندتاشون مجازین و چندتاشون واقعی 

منتظر نظراتتون  و دعاهاتون هستم.


من به چشم خیش دیدم که جانم می رود

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دندانپزشکی

دندانپزشکی

هوووم‌.نمیدونم در موردش چی بگم 

این دفعه حس خوبی ندارم ،یه ترس 

یا دلهره عجیبی دارم ، تو مطب کلافه بودم

همین که گفتن دکتر نمیاد ، فرار کردم 

فکر کنم دکتره یه چیزیش شده چون 

گوشیشو جواب نمیداد .همه مونده بودن

 اصلا  زندست یا مرده ....هی 

تو مطب یه دختر و پسر جوون با نمکی بودن 

بعضی وقتا بعصیا رو می بینی خیلی خوبن 

حس بینشون قشنگه یا به هم میان 

یا حواسشون بهم هست یه چیزی بین دوتاشون

هست که بودنشون کنار همو قشنگ می کنه .

فقط صدای بچه ها تو گوشمه هنوز ،بنده خدا دکترا 

من بودم یکی می خوابوندم تو گوششون 

اعصابی دارن ...خدا حفطشون کنه 

فردا باید برم باز ولی حسم تغییر نکرده 

بگذریم یه گروه موسیقی هست هر روز صبح 

یه جا می رن و اهنگ می زنن و به مردم گل میدن 

  ادامه مطلب ...