کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

سلام

سلام به همگی

از اونجا که بلوگفا قاطی کرده

ما اومدیم اینجا

اما زودی بر میگردیم


پانوشت:

خدایا هیچ کسو بی خانمان نکنه صلوات

نظرات 17 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:09 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خجالت اومدنیه؟یا گرفتنی؟

واسه من اومدنی
وقتی لبات سرخ میشه و لبت خندون
وای یاد عمو پورنگ افتادم در قندون لب خندون

معلومه خجالت اومده دیگه

Baran چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 15:42 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلامممممممممم❤❤❤❤❤
دوستتون دااااااارم❤❤❤❤❤❤

سلاااام
خجالتم اومد

موزیک گلیان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 11:25 http://www.musicgelyan.com

با سلام

اگه دنبال آهنگ جدید میگردی... برو به سایت زیر

www.musicgelyan.com

موزیک گلیان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 11:25 http://www.musicgelyan.com

با سلام

اگه دنبال آهنگ جدید میگردی... برو به سایت زیر

www.musicgelyan.com

محمد یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:54

امان از کامنت گذاشتنای بدون ادرس شما خخخ
ما هم خوبیم شما چطورید؟
این کاکتوس محترم همون کاکتوس قبل هستش فقط یه خرده
یه خرده کتک ببخشید کمک میخوادشاید

چیکار کنیم دیگه
ما هم خوبیم همراه با برداشتن کلاه
نبو دیا ....دلم یه کوچولو تنگ شد
کتکم دیگه درستش نمیکنه

محمد یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:41

نه اخه این درسته ؟ این رسمشه؟ من بعد از یه ماه باید بفهمم
شما وبلاگتونو منتقل کردین؟؟؟

نه درست نیست
اما من که بهتون دسترسی نداشتم
چی جوری باید بهتون میگفتم
خوبید؟
از دستم راحت بودی دیگه ؟
خوش میگذره؟
دلم برای اون کاکتوس تنگ شده

ماهی سیاه کوچولو جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 07:50 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام
وبلاگ جدید مبارک

ممنون

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:25

فردیـــــــــــــــن تنش تو گور نلرزه صلواااااااات

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:18

یجوری مظلوم میشی
آدم دلش کباب زعفرونی میشه خخخخخخخ

برو بخواب تا منفجر نشدی و تیغات نرفته تو چشممون

مظلوم
مثل گربه تو شرک
خخخخخ
اینو بخون طرف خیلی فردین شده
دیروز داشتم با دوس دخترم دور فلکه با موتور دور میزدم...
برگشت گفت وااااای عزیزم ... چه بوی کبابی میاد...
.
.
.
.
.
.
منم فردین بازیم گل کرد...
گفتم گور بابای بنزین ... یه دور دیگه چرخیدم...


مردم از خنده

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:11

بلاخره یکی باید باشه دعوات کنه یا نه؟
همش که محبت و مهربونی نمیشه.
تازه میخواستم با متکا بزنمت دلم نیومد

با کامپیوتری زود میجوابی؟

نه با گوشیم
تا خوابم نبرده زود جواب میدم
باشه شما هم دعوا کن مرا
تو دلت می اید با من نامهربانی کنی
ایا دلت می اید؟
خخخخخ

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:06

الان واسه گلسری که کش رفتی دعوات کنم یا
واسه یستنی فروشه؟!

گزینه هیچ کدام نداره
خیلی بدجنسی

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:01

چشاتو در میارم کاکتووووووووووووووووس

اخه واسه چی
من چی کاره بیدم
کی گفته من اسمشو میدونم
حها بگو کی گفته؟

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:52

پیشه کیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همون دیگه

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:41

آره اونم دو تا
یکی شیری یکی زعفرونی
کم بود دل درد بگیرم
از دست تو
چشمکم میزنه واسه من
بچه پررو
تو گرما پاشدم رفتم بستنی خریدم

خیلی نامردی
چه تعریفی هم میکنه
خودش دوتا دوتا میخوره بعد به من میگه
اصلا برم پیش بستنی فروش مهربون
بابا خبری نیست که
فقط یه روز جدیده
حالا خبری بود همینجا تو همین وبلاگ میگم دیگه

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:36

آره امکاناتش زیاده
راحتم هست
من که دوسش دارم.

کد آهنگو اگه داری
تو قسمت نمای وبلاگ برو
بعدش ویرایش قالب

آخر کد قالب یخورده فاصله بده که
با کد آهنگی که میخوای بذاری قاطی نشه
کد آهنگ رو اونجا کپی پبست کن
بعدش ثبت رو بزن
امتحان کردی مشکلی بود بگو

باشه مرسی
اخه بلوگفا واسه اهنگ یه کار جدا داره
امروز هرچی کشتم نبود
بستنی خوردی؟

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:15

آخیــــــــــــــــــــــــــــش
دلم واسه کامنت دادن بهت تنگ شده بودا
چقد بده ارتباط یه طرفه.

منم دلم تنگ شده بود
کلی مطلب دلم می خواد بزارم کلیا
خیلی بده ارتباط یه طرفه رو میگما
بعصی از دوستام بلوگفا خیلی وقته هیچ خبری زشون ندارم

سپیده 21 جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:09

سلااااااااااام مهربون
مبارکه
ایشالله چرخش واست بچرخه خخخخخخ

خوبی؟

سلام
ممنونم
خوبم
شرمنده
ممنون امکاناتش زیاده ها ولی هیچی بلوگفا نمیشه
سخته
قالب چه طوره؟
خیلی دوسش دارم
نظرو بزار که اگه دوستان خواستن بیان اینجا سپید
دلم می خواد این اهنگو مهدیس گوش بده
می خواستم بزارم تو وب ولی هنوز نمیدونم چه طوری
با بلوگفا فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد