کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

گاهی وقتا !!!



اره درسته گاهی وقتا ....

اینکه  با تمام وجود مال یه  نفر باشی و

  اون یه نفر با تمام وجود مال تو باشه

میشه قشنگ ترین حس دنیا

اما گاهی

این حس قشنگ میشه

بزرگترین حسرت زندگی بعضی ادما 


پانوشت:

نداره

نظرات 15 + ارسال نظر
emasis یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 23:57

بله ولی عاشق شدن غیر از اون حس و حال قشنگش
میتونه یا آدم رو به اوج برسونه یا بسوزونه قشنگ خاکسترش کنه.

میدونی تلخی زندگی جدید ما ادما کجاست
برای فرار از ادمای واقعی رو میاریم به ادمای مجازی
و برای فرار از ادمای مجازی رو میاریم به ادمای حقیقی
وقتی سوخته باشی دیگه چیزی نمیتونه بسوزونتت

اماسیس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 23:31 http://emasis.blogsky.com/

کاکتوس
یه سوال
عاشق شدی؟جدنی میگم یا تو این فازی؟

من نگرانم کاکتوسی جان

عاشق!!!!
نگرانی واسه چی ؟
اگه عاشقم بشم که نگرانی نداره اماسیس
عشق به نظرت وجود داره که من بخوام عاشق بشم ؟

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:32 http://1nicegirl8.blogsky.com

دلمه بادمجون گوجه و فلفل
کوکو سبزی
ژله
میوه قیفی
با ماست و خیار و سبزی
خیلی خوشحالم

چه خبره بچه
با این همه غذا اول نمی شدی جای تعجب داشت
میوه قیفی چیه!!!!!
واقعا این همه درست کردی!!!!!!!!!
اصلا باورم نمیشه
منم خوشحالم
بالاخره بعد مدتا ما دیدیم ماهی خوشحال باشه
از خوشحالی پر در نیاری صلوات

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:20 http://1nicegirl8.blogsky.com

بلههههههههه
یادته مسخره م کردی مگه تو آشپزی بلدی

ایول
چی درست کردی؟
جایزت واسه منه
اگه من مسخرت نمیکردم نمی بردی
واسه اینکه لجه منو در بیاری بردی خخخخخ
شوخی کردم مبارکت باشه کدبانو کوچولو
خوش حال شدم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:14 http://1nicegirl8.blogsky.com

همینطوری نمیشه ک یه ذره حدس بزن

میشه خبر خوبو بگی ماهی؟
حدس دونم خالیه؟
تو جشنواره برنده شدی؟
اره؟

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 21:34 http://1nicegirl8.blogsky.com

بله ک داریم ولی ظاهرن خبر خوب دوست نداری پس نمیگم:)
اینقدرخوبه ک هنوزم خودمم باورم نشده

چه خوب که داریم
ماهی گفتی خبر خوب فکر کردم بلوگفا درست شده رفتم صفحه رو باز کردم دیدم نشده
حالا بگو چی شده؟
چی شد پس!!!
نمی خوای بگی چی شده؟

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:56 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام جناب کاکتوس
یه خبر خوب بدم؟

سلام ماهی
خوبی؟
خبر خوب!!!!!
خوب بگو
اصلا خبر خوب داریم ؟
نه هم چین چیزی داریم

نازنین یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 19:39

فدای تو کاکتوسم خسته نباشی خیلی دوست دارم

خدا نکنه
ممنون
ما بیشتر ابجی

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻢ!
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﻋﮑﺲ ﺳﻴﺎﻩ ﻭ ﺳﻔﻴﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﻢ
                                               ﻭ
                                                 ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﻢ
ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺭﻭﻳﺎ،
ﺑﺎ ﺗﻤﺎﺱ ﻧﺎﺑﻬﻨﮕﺎﻡ ﮔﺮﻣﺎﻳﯽ
                           ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺕ
                                       ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯽ ﭘﺮﯼ!
 
ﯾﻐﻤﺎ ﮔﻠﺮﻭﯾﯽ

سپیده 21 یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:19

چند سال زودتر رسیده بودم به ایستگاه
و مسافرم نیامده بود…
در نقاشی‌های پنج سالگی‌ام
خطوط اندامِ دختری پیدا بود
که در کنار شیروانی خانه‌ای
آمدن مردی را انتظار می‌کشید!
در ده ساله‌گی به مدرسه می‌رفتم
برای اینکه بتوانم
نامه ای برای تو بنویسم!
در پانزده ساله‌گی
زنگ‌های آخر تمام روزهای هفته را
از مدرسه می گریختم
چون زنگ مدرسه‌‌ی تو
دو ساعت زودتر می‌خورد!
در بیست ساله‌گی
شماره روی شماره می‌گرفتم از باجه‌ی تلفن
تا شاید یک بار
زنگ صدای تو را بشنوم!
در بیست و پنج ساله‌گی
ورق می زدم برگ وبلاگ‌ها را
در جست و جوی نام و نشانی از تو!
در سی ساله‌گی
به انجمن‌های غیردولتی می‌رفتم
و شعرهای پرشور می‌خواندم برای جمع
تا شاید نگاه تو را درچشمی ببینم!
چند سال زودتر رسیده بودم
و تو
آن جا نبودی…

یغما گلرویی

ﺣﺎﻻ ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﭘﯽ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﺗﻮ
                        ﻓﻨﺠﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﺍ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﻣﺪﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺭﺍ
                   ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﻭ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﻣﺪﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﻩ ﺭﺍ
ﺑﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﺑﺮﻭﺩﺕ ﻋﺸﻖ
                    ﺁﺷﺘﯽ ﻣﯽ ﺩﻫﻢ
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺪﺍﻧﺪ
ﺑﺎﻧﻮﯼ ﺑﺮﻓﯽ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﻫﺎ
                   ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺧﺎﻃﺮﻩ
                                                        ﺑﺎﺯ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮔﺸﺖ.

 
ﯾﻐﻤﺎ ﮔﻠﺮﻭﯾﯽ


ممنون سپیده
هر وقت دوست داشتی بیا

پژمان یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:36 http://chashmanman.mihanblog.com/

تمام فصل عمر من خزان بود
دلم تنهاترین قلب زمان بود
دلم همچون گلی پژمرده از غم
تمام فصل ها بی باغبان بود

همچو دانه ای در دل قطب
پژمرد تمام روزهای عمرم
در ارزوی شکوفایی

ممنون از حضورتون

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 14:55 http://1nicegirl8.blogsky.com

خب این شکلک لبخنده

رها یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:18

موافقم
اونم به اشد وضع....

که به اشد وصع
اره؟!!!!!!!

خیلی تلخه رها خیلی

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 05:01 http://1nicegirl8.blogsky.com

:)

نمیدونم چه شکلی گذاشتی که جواب بزارم ماهی

سپیده 21 یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 01:02

حسرتش خیلی بزرگه
من فک میکنم بعضیا ظرفیتشو ندارن تحمل کنن ...

وقتی که مجبور باشی
باید تحمل کنی
چه این حسرتو چه حسرتای بزرگتراز اینو

نازنین شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:25

جیگرتوووو کاکتوس جونم ممنون به خاطر کادوهایی که واسه ماهان فرستادی ایشالا جبران کنم
دوست دارم فامیل دور جونم

فدای تو
گاهی هیچ چیز مثل ذوق و جیغای بنفش تو بعد این همه خستگی بهم ارامش نمیده
مواظب خودت و شویت و فرزند دلبندت باش خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد