کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یک روز!!!



وقتی که کلی برنامه داری اما به شکلی همشون کنسل میشه

تو با اینکه ناراحتی اما ته دلت خوشحالی که کمی هم وقت

استراحت پیدا کردی......

وقتی یه روز تعطیل پیش روته و حوصله هیچ کاری نداری 

و خبری میشنوی که دوباره خیلی بهمت می ریزه ....

کل روزو می خوابی و در حالت افقی در نت حضور پیدا میکنی

وقتی که علارغم میلت تو رو میبرن بیرون اما تو همین گردش

چند ساعته کنار کلی گل و گیاه یه بارون قشنگ میزنه و تو بین

اون همه گلای خوشگل دنبال کاکتوس میگردیتا بخری و به جمع

کاکتوسات اضافه کنی و دست اخر دوتا کاکتوس ناز میشن همراهت

وقتی کنار این همه زیبایی یدفغه گوشاتو تیز میکنی و صدایی

می شنوی که همیشه و همیشه وجودتو پر از انرززی میکنه و

متوجه نمی شی که چطور خودتو به محل اون صدا رسوندی

و وقتی به خودت می یای که میبینی کنار پیست اتوموبیل سواری

هستی  و ماشین داخل پیسته که صدای اگزوزش تو رو دیونه میکنه

و تو هر لحظه ارزو میکنی کاش تو اون ماشین بودی


وقتی همین چندتا اتفاق ساده ......

یه روز بی خاطره رو برات پر از خاطره میکنه

باید گفت :

شکر


پانوشت:


یه روزی حتما امتحانش میکنم

بیشتر دوست دارم تو زمین مسابقه باشه 

حتی اگه تو اون مسابقه بمیرم هم واسم مهم نیست

فقط دوست دارم این لذتو تجربه کنم 

سرعت و وحشت و جنون


نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 12:28 http://1nicegirl8.blogsky.com

تو تنها کاکتوسی هستی ک دوست دارم بغلش کنم
کاکتوس من مثه همین عکسه
ولی خاراش یه ذره سفت تره

ممنون
تیغ تیغی میشی خوب
من بی جنبه هستما
گفته باشم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 10:36 http://1nicegirl8.blogsky.com/

ای دیونه جنون زده
هیجان دوست داری؟
یه بار باید ببرمت بانجی جامپینگ
یا اینکه بندازمت قفس شیرا
بعدشم خرسه بیاد سراغت

دیونه ی جنون زده که هستم
خوب هیجان لازمه یگه
مرسی
وای ماهی قبلا یه مستند می داد یه اقایی بود که روی گونه های مار کار میکرد
دستشو می داشت پشت سر مار کبری و عکس می گرفت یعنی زندگی می کردا
یکی از ارزوهام همینه
به نظرم وقتی قرار بمیری باید تو اوج هیجان بمیری

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 03:40 http://1nicegirl8.blogsky.com/

من هر چی کاکتوس خریدم هر کی اومد خونمون با خودش برد تازه یکیشوون گل هم داده بود الان یه دونه کوچولو دارم ک یه ذره با هم قهریم
اوه چه اطرافیان خوبی میبرنت گردش برای منکه به من میرسن مرغ میشن
عاشق کارتینگم فقط رالی و اینا نه
ولی علاقه ت ستودنیه

ماهی اخه واسه چی میزاری کاکتوساتو ببرن
بزنمت
حقته کاکتوسه باهات قهر کنه
اگه از بقلش جونه میزنه بگیر بکار تو گلدون دیگه بهشون بده ولی کاکتوس خودتو نده
حالا واسه ماهم همیشه که نیست ...چشمک
سپاس
منو دیونه میکنه ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد