کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

من گناه دارم



اخه چه معنی داره یخچال پر باشه از خوراکی های خوشمزه

و اجازه نداشته باشی بخوریشون .....

یعنی چی باید فقط نگاشون کنی تا مهمونا از راه برسن

اخه چه معنی داره این ماهی های خوشمز ه ی شکم پر و

حی نگاه کنی اما بهشون دست نزنی .......

نه واقعا چه معنی داره؟؟؟

من گشنمه

اخه منم گناه دارم

پانوشت:

هیچ عذابی بدتر از این نیست

خدا کنه زودتر برسن مهمونای محترم

نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده 21 شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:39


به خرسه گنده میگه بچه

سپیده 21 شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:21

اوهوم اونم چه جوابی
نزن منووووووووو

بچه زدن نداره سپیده

سپیده 21 شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 03:00

http://www.jahaniha.com/wp-content/uploads/2015/05/pic1156_www.jahaniha.com_22.jpg

مرسی سپید
یعنی یه روزی کاکتوسه منم گلش اینجوری میشه
امسال گلش شبیه همین بود

سپیده 21 شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 01:14

دلم نمیخواد با حرفای غصه دارم ناراحت ترت کنم

اگه قرار بود فقط شاد باشم می رفتم یه وب جوک پیدا می کردم
جوابتو گرفتی خانوم

ماهی سیاه کوچولو جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 22:25 http://1nicegirl8.blogsky.com/

شکمو
ایشالا ک بترکی

واقعا داشتم می مردما
واقعا می گم
دیشب واقکی ترکیدم
اغصابم خورد بود

مگهان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 21:48 http://meghan.blogsky.com

من برار نیستم خواخورم ! 24 ساله م ! رشتی هم هستم تازه

عه شما همون کاکتوسید ؟! که تو وب برادر اماسیس عزیز هم بودید .
من یه پست دیده بودن ازتون الان یادم اومد ...اگه اشتباه نکنم که عکس از پلنگ صورتی بود توش !!

من کاملا درک می کنم بله ... اوم ! دلم مواد داخلی ماهی رو خواست ! ماهی خور نیستم آخه

سلام اباجی
به به خوش اومدی
یه چند سالی که کوچولو تری شوما
پیر شدیم رفت
رشتی هم هستی که
اخ اخ گفتی رشتی یاد کته کبابی افتادم
بله همون کاکتوس بیدیم
که الان اینجا بییم
بابا این اماسیسم با این پلنگ صورتی باروی ما رو برده ها خخخخ
اگه بلوگفای نامرد نامردی نمیکرد الان اینجا نبیدیم
خوشم میاد کلا اهل دل و درک و اینا هستیا
خو شما مواد محترمو تو شکم مرغ محترم بریز و میل کن
غصه نداره که ابجی
ممنون از حضورتون

رها جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 21:35

عی من بفدای اون شکم درحال غرغر کردنت....به اشد وضع میدرکمت کاکی جونمممم

اندکی صبر سحر خانم نزدیک است

خدا نکنه عزیزم
مرسی درکم میکنید
ممنون
بابا سحر رفته گل بچینه نمیاد که
کشته ما رو این سحر خانوم

همین الان از اتاق فرمان خبر رسیده
یه سری رفتن دنبال سح خانوم که بیارنش
یعنی تا برسن با ترافیک و این حرفا من مردم

نازنین جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 21:30

اول فکر کردم واقعا یخچال خونه خودتونه بعد گفتم نه از این از این سلیقه ها نداشت که خخخخ
بعد دیدم اینترنتیه
اوخی کاکتوس شکموی دله میان دیگه
چه مهمونای بی فکری هنوز نیومدن؟
خوش بگذره عزیزم جا من خالی
غصه گریه

اوه اگه بدونی این دختره
اشناست دیگه خدمتتون چه کرده
این یخچاله که چیزی نیست
نیست فامیل اقاشون قراره بیاد
وای نازنین بانو دارم از گشنگی می میرم
کسی به فکر کاکتوس نیست
این چه وضعشه
تا اومدن تو من سفره میندازم ...چشمک
جاتون خیلی خالیه
یعنی خیلیا

مگهان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 21:21 http://meghan.blogsky.com

به به !

ماهی شکم پر ؟!
شکم ماهی رو با چی پر می کنید شما :) ؟ ما رشتی ها خیلی ماهی شکم پر دوس می داریم

ای خدا دیگه دارم روانی میما
شوما درک میکنید چی مگما
با مواد لازم
حالا چی می خوایم
خخخخ
او برار بفرما داخل شما هم که از خودمونی
ببخشید تو وب اماسیس اشنا شدم با شما ولی نمیدونم دخترید و پسرید و سنتون چقدر
اگر شوخی اضافه بر سازمان بود شرمنده ابجب
حالا زود اقرار کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد