کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

نامه!!!




سلام

راستش امروز کمی وقت پیدا کردم تا برم سراغ

نوشته هام وکمی حسه نوشتن رو تو وجودم زنده کنم.

همین طور که لا به لای نوشته هام و دفترام دنبال

یه نوشته می گشتم ، چشمم خورد به اولین نامه

اولین نامه برای تو

نمی دونم هنوزم یادت هست یا نه ؟

نامه ای که این گونه شروع شد :



  

راستش نمی دونم حرفامو چطور شروع کنم و

 چطور براتون بنویسم و ....

با اینکه خیلی وقت بود میومدم وبت اما همیشه

ساکت بودم تا اینکه تو اون پست وحشتناکو نوشتی

 و بغضم شکست و شکست مهر سکوت لعنتی

نامه و جواب و ادرسو و حضور ....

حالا خیلی وقته کنار همیم ، منظورم زمانش نیست ....

شاید اینکه بگم چه ماهی و چه روزی بود یادم نمیاد بی انصافی باشه

اما فقط می دونم از اینکه هستی و کنارمی خیلی خوشحالم

اینکه گاهی با حرفات منو از این دنیای لعنتی رها می کنی

و من به جاش با حرفام ناراختت می کنم شرمندم

و اینکه حضور کمم دلیل بی مهری نیست

خودت می دونی چقدر برام عزیزی

پانوشت:

آخر نامه

این گل های افتابگردون با تمام زیباییش

 با احترام تقدیم به بانوی عزیز سرزمینم

به مادری که پدرانه زندگی می کنه و

 دوستانه کودکانشو در آغوش میگیره

و با عشق هم اندیشه دوستانش می شه

امیدوارم تک تک لحظه های زندگیتون

 پر از عشق و پر از شادی باشه و

 امیدوارم از این کاکتوس مجازی ناراحت نشده باشی

یه دنیا سپاس

نظرات 4 + ارسال نظر
همون بانوی مورد نظر:) شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:42

عزیز دلم ممنون برای تک تک کلماتت که مهربانانه وسرشار از محبته...
خوشحالم از آشنایی باتو نازدونه رفیقم که مهرت مثل نسیم بهاری و کلمات قشنگت نوازش میکنه روح و جانم رو...

تو عزیز دلمی کاکتوسی....یه دونه باشی رفیق

خواهش میکنم عزیزم
منم خیلی خوشحالم
با اینکه اتفاق خوبی باعث اشنایی نبود ولی اشنایی خوبی بود
امروز خیلی عجیب بود بین این همه نوشته نامه ی تو رو دیدم
امروز شاید روز دوستی رسمیمون باشه چون من از ته دل اسمتو صدا زدم
شما بیشتر ابجی
دور دونه ای رفیق بانو جان

ماهی سیاه کوچولو شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:41 http://1nicegirl8.blogsky.com/

ماهی سیاه کوچولو شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:38 http://1nicegirl8.blogsky.com/

:)

عکسه چیه
مشخص نیست

سپیده 21 شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:23

چه مامان خوبی

اوهوووووووووووووووووووم خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد