کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

اعصاب خط خطی !!!





عصبانیم خیلی ولی دلیلشو نمی دونم


به دوستان وبلاگی هم مربوط نمی شه


لطفا به دل نگیرن

نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده 21 دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:46

نه باخودمم
تو کِی لوس شدی که دومین بارت باشه؟
والله به دلم موند ببینم چجوری لوس میشی

تا دبیرستان لوس بودم
اما از اون به بعد لوس بودنمون خشکید
به حادثه ای جوان پیر می شود گاهی

سپیده 21 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:09

میگم آیکیو هستی
دلت میاااااد
من به این خوبیییییییییییییییییییی
ببین چه مهلبونم

خوب پس من چجوری نشون بدم که خوشملم آخه؟!

ایش لوس شد باز اه اه

ایکیو هستم در حد تیم ملی عزیز من
اره که میاد
مشخصه خوب و مهربونی
خجالت بکش
با منی؟

سپیده 21 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:53

برو برو یه ملت از دستت راحت میشن
والله
با اون کله کچلت اصلنشم

واقعا یه ملت نفس راحت میکشنا
کچل خوشگلم دیگه
حسود

مهدیه یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:25 http://bomrang76.blogsky.com

اره راست میگی
سپیده کچلی تو به کاکتوس سرایت کرده ک اینم کچل شده دیگ
ما این کاکتوس عصبانیه خچله کچلو دوست میداریم باو

بفرما سپیده منو کچل کردی خودت رفتی موهاتو بلند و شرابی کردی
میبینی مهدیه خانوم
ما هم شوما رو دوست میداریم

سپیده 21 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 14:27

نههههههههه میری پرورشگاه رو هم تیغ تیغی میکنی
کچلیت سرایت میکنه بیچاره میشن

من برم خودمو بکشم اصلا
ای خدا
داشتیم دیگه
نه داشتیم دیگه ابجی

سپیده 21 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:59

این پستو دو بار گذاشتی

درستش کردم
مرسی که گفتی خانوم جان

مهدیه یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:53 http://bomrang76.blogsky.com

کاکتوس خان کی این روزا عصبانی نیس اخه
ما به دل بگیریم ک دیگ هیچی ازمون نمیمونه
از بس همه عصبانین

که من همیشه عصبانیم
است میگی اصلا این کاکتوسو ببریم پرورشگاه بزاریم یه کاکتوس مهربون بیاریم
اخه این چه وضعشه
خپله کچله عصبانی هم هست یا خدا
مردم دیگه اعصاب ندارن جون ابجی

مهندس جنین یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:53 http://jenin.blogsky.com

امیدوارم زودی خوب شی هر چند که گفتی به ماها ربط نداره!

سلام
ممنون از حضورتون
قصد بی احترامی نداشتم
فقط دوستان فکر کردن به خاطر اونا عصبانیم
منظورم این بود به خاطر اونا نیست
دوستان همگی عزیزن

سپیده 21 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:28

ای جونم
اخماشو نیگا
به قول بابام : اخمتو بخورم جیگر

دیوونه جان عصبانی بشو
اشکالی نداره همیشه که نمیشه آروم بود.

باشه ما به دل نمیگیریم به روده میگیریم

به قول مهدیه من که همش عصبانیم
گریه
ای بابا به دل و روده و هیچی نگیر دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد