کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

همین جوری یهویی!!!

خوب دیدم همه عکس یهویی می ندازن

گفتم از این غافله عقب نمونم 

برای همین در ادامه مطلب چندتا عکس

یهویییییییی خودمو براتون می زارم


 

 من و درخت انگورمون یهویی خخخخ



بله اینجوریاس

دوسش دارم خوب 




پانوشت:


هرچی به من می گید خودتونید .


نظرات 13 + ارسال نظر
خواننده خاموش یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:25

آخیییی خوشحال شدم دیدمت بالاخره...

خیلی خوش تیپی هاااااااااااااااااا کاکتوس جون...

بله ماهو دیدی دیگه
از فردا عیده خخخخ
همه همینو بهم میگن
خوشن
تیپی رو میگما

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:52 http://1nicegirl8.blogsky.com

قشنگی

رها یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:22

جدی جدی این خودتی کاکی؟

جیگرم حال اومد بااین عکسات...چقدرم حرفه ایی هستناااا

اوهوم خودم
خود خودمم همونی که همیشه می خواستی خخخخ
خوب خدا رو شکر
حرفه ای واس یه دقیقمه
یادت نره واسم دعا کنی

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:32

وای کاکتوس مردم از خنده
یجوری گفتی که دقیقا حرصتو حس کردم
وای خدا من چقد اذیت دونم کار میکنه امشب
خخخخخخخ
برو برو تا کار دستت ندادم.

چقد خوب که بودی امشب
دلم واست یه ذره شده بود.
خیلی مراقب خودت باش دوستی.
خیلی خیلی زیاد.

شبت بخیر عزیزم

خو چیکار کنم گشنم میشه سپید
شوخی نمیکنم
حالا حی منو اذیت کنا
میرم میرم ...ولی اگه بگی بمون میمونما
اهوووم خوبه شوما هم بودی معتاد گرامی
دل منم تنگ شده بود
شوما بیشتر مراقب باش
از پیاده رو برو
شبت پر ستاره

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:27

خو میخوای عکس مرغ سوخاری بذارم جبران بشه ؟؟
حاضرم این فداکاریو بکنما

سپیده
جون هر کی دوست داری ول کن نصفه شبی
میمیرم از گشنگیا

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:18

ای بابا تو چقد تغییر قیافه میدی خخخخخخ

اول فک کردم عکس حلوا شکریه
خودمو واسه یه عالمه فوش اماده کرده بودم

من که مثل تو نامرد نیستم
بله اینجوریاس

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:12

ما چاکر شما هم هستیم
اوخی عزیزم
ببخشید خوب دلم خواست دیگه
خودت گفتی هرچی میخوای بگو

ما کوچکتونیم
نامردی

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:04

دلم گوجه سبز میخواد
لواشکه انارم میخواد
آلو جنگلی با آب آلبالو ام اگه باشه خوبه
حالا آب دهنتو جمع کن بعد جواب بده خخخخخخخ

خیلیییییییییییییییی بدی
فقط همین
http://up.hammihan.com/img/userupload_2013_18231373071380480426.3843.jpg

سپیده 21 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:57

من ترجیح میدم بگم دوست ندارم
نیس پررو میشی واسه همین
کچـــل

غضنفر میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن ، میگه گشنمه !

شوما هم حرف دلتو بزن خجالت نکش خخخ

سپیده 21 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:51

یه ماااااااه ؟
مگه کوه جا به جا میکنی بچه جون؟
پس من چی بگم؟
خسته نه بگو تنبل

از جا به جایی کوه سخت تره ابجی
ای بابا
هر چی دوست داری بگو
مثلا بگو منو دوست داری
تنبل واسه یه دقیقشه

سپیده 21 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:43

بذار بذار کلی ام لایک میخوری خخخخخخخ

خوشگل شهر عاشقا؟؟ ایشششش

خنداندن دل مومن بسی ثواب است
مچکریم کاکتوس

میگم دست به پستت خوب شده ها
آورین آورین

اصلا فقط به خاطر لایک می خوام بزارم عکسمو خخخ
به من چه اندی حی میگه
خواهشمندیم سپیده
حلا چشم بزن دیگه پست نزارما
تو که میدونی من دوتا پست میزارم بعد خستم میشه یه ماه استراحت میکنم
خو خستم میشه دیگه

سپیده 21 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:33

این اولیه رو یعنی سلفی گرفتی ؟؟ خخخخخخخ
خدا بگم چیکارت نکنه کلی خندیدم
روحم شاد شد.
تو روحت .... صلوات

دلم که میاد ولی حال تیغ جمع کردن ندارم
قیافه ات چشه ؟
دماغ که تو آفساید
دستا که دراز
چشارو نیگااااااا
پاهاتم که قربونش برم درازتر از دستات
( من الفرار)

سلفیه سلفی
می خوام بزارم تو فیس بوک خخخ
خوب خدا رو شکر یک خندیدی
صلوات
گریه پس دلت میاد باشه
ای بابا فکر میکردم خوشگل شهر عاشقا هستم به قول اندی
اقا من برم خودمو بکشم
دیگه با این تفاسیر شما امید به زندگی نمیمونه برام که

سپیده 21 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:26

یعنی بزنم از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم بشی

با اون قیافت

پست رو الان دیدما حواسم نبود ردش کرده بودم

دلت میاد
من به این باحالی
قیافم چشه
سرعت خیلی زیاده ابجی
ترمز بگیر نخوری به دیوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد