کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

الکی !!!

من فقط عاشق اینم


 

 
من فقط عاشق اینم ،وقتی از همه کلافم

بشینم یه گوشه دنج ، موهای تو رو ببافم



پانوشت:


من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیم و بزارم برای فردا

( اهنگ الکی سیاوش قمیشی)

نظرات 26 + ارسال نظر
سپیده 21 یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:36

کامنت جدید امیر رو تو وبلاگم بخون لطفا.

مرسی سپیده

Amir شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:04 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

کودتا میکنی!
یا خدا!

یا خود خدا

Amir جمعه 19 تیر 1394 ساعت 19:02 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

هر جفتش!
چندین با اومدم وبلاگت آنتی ویروسم وبت رو برام بلاک میکرد تا الان!

+بافتن گیسوان که سرآمد همه انقلاب هاست!

درسته هر دوتاش
اما ما دیگه انقلاب نمیکنیم یهو کودتا میکنیم جناب
گیسوان تو
به دنبال راه نجاتی در میان گیسوان تو میگشتم
ای دریغا
که گیسوان تو
تمام بود و نبود مرا ربود
کاکتوس

AMIR جمعه 19 تیر 1394 ساعت 18:37

عه!
عامو این حرکت بسیار انقلابی میباشد!

سلام خوش اومدید
متوجه نشدم کدوم حرکت؟
پست الکی من یا اینکه شما موفق شدید کامنت بزارید؟

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:44

کاکتوس گلی فعلا.
مراقب خودت باش.

نازنین مراقب خودت باش عزیزم.
ماهانو ببوس.

کاکتوس گلی!!!!یا خدا
باشه عزیزم
مواظب خودش باش

نازنین جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:37

باورت نمیشه وقت کمم میارم هر بار که غذا میخوره یه دست لباس کثیف کردن که رو شاخشه روزی دپ سه ساعتم که منو میبره تو حیاط پیاده روی قایم موشکم که باید بازی کنه خونه هم که تند تند جارو میخوره که اشغال ور نداره بزاره دهنش
ناز اقاییم از یه طرف غذاهایی که دوست داره هم باید حاضر باشه امروزم که نیست سفارش سوپ دادن
بزار بچه بیاد میفهمی چی میگم
هی میگم امشب دیگه پست میزارم ولی سریع خوابم میبره

خواننده خاموش جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:36

من رفتم. فعلا بای.

باشه
از پیاده رو برو
مواظب خودت باش

خواننده خاموش جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:33

سلام کاکتوس جان.

هستم ولی خاموشم... حتی واسه خودم هم حوصله ندارم پست جدید بذارم...

ببخش باز دارم گله میکنم...

سلام به روی ماهت خاموش جان
خوب همونا رو که حوصلشونو نداری پست کن شاید حوصلت اومد سرجاش
پیش میاد نگران نباش مثل سرماخوردگی میمونه
نمیدونی بی حوصلگی رو از کی و چی جوری گرفتی
فقط درد و تبشه که باحات میمونه
مواقب خودت باش

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:21

نازنین یعنی واقعا یه ساعتم وقت خالی نداری؟
مگه تو هر روز خونه رو تمیز میکنی؟
یعنی ماهان انقد اذیت میکنه ؟
منکه باورم نمیشه.
الکی بهونه نیار خانم نازنین خانم
خودت دوس نداری بیای.
فقط چون دلم برات تنگ میشه اینارو میگم
وگزنه دوس ندارم اذیتت کنم.
ببخشید.

خواننده خاموش جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:18

اینم خیلی خوشگله...

ﻗﺼﻪی ﻣﻦ و ﻏـﻢ ﺗﻮ

‫ﻗﺼﻪی ﮔﻞ و ﺗﮕﺮﮔﻪ

‫ﺗﺮس ﺑﻲ ﺗﻮ زﻧﺪه ﺑﻮدن

‫ﺗﺮس ﻟـﺤﻈﻪﻫﺎی ﻣﺮﮔﻪ

سلام خاموش جان
بابا کجا بودی تو
دلم تنگ شد
اره خیلی قشنگه
ترس بی تو زنده بودن

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:14

تفاهم نداریم کاکتوس
نازنین خانم باید جبران کنه غیبتاشو.

پست جدیدمو بعد حال داشتی ببین.

نازنین جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:13

وقتایی که خوابه کارای خونه از یه طرف
شوهرم رو اجاقه از یه طرف دیگه
به نظرت وقت میمونه الانم مرخصی ساعتی گرفتم اومذم خخخخخ

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:07

آخه چرا داره نازنین؟؟؟؟
خجالتم نمیکشه بچه ی بد.
بذار وقتی منم بچه دار شدم میرم 5 ماه 5 ماه میام


نی نی داره خوب قبول
هفته ای یه ساعتم وقت خالی نداره یعنی ؟؟؟

اقا خودتون به تفاهم برسید
از من سکوت

نازنین جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:06

چرا نظرای من نمیاد
وایییییییی کاکی منو قایم کن من میترسم
سپیده عصبی میشود فیلم امشب سینماهای تهران و شهرستانها خخخخخخخ
چرا عشقم؟مده من چیکار کردم؟

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:03

یعنی 4 ماهه همش کار داره دیگه!!!
بی معرفته.
توام نمیخواد طرفداری کنی کچل.

نی نی داره
بذار نی نی خودت به دنیا بیاد معلوم میشه با معرفتی یا بی معرفت

باهم مهربون باشید دیگه

نازنین جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:59

واییییییی کاکی منو قایم کن من میترسم
سپیده عصبی میشود فیلم امشب سینماهای تهران و شهرستانها خخخخ
لخه چرا عشقم؟

بیا برو پشتم قایم شو
ولی از تو چه پنهون منم میترسم

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:58

عیبی نداره هر وقت آماده شد میبینمش

یعنی اگه جلو دستم بود دونه دونه موهاشو میکندم.
نازنینه بی معرفت
باهاش قهرم اصلنشم

باشه
بی معرفت نیست بچم
کار داره و خستشه
نازی پاسخگو باش

[ بدون نام ] جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:57

دیگه انقدر همه گفتن کاکی ماهم گفتیم از قافله عقب نمونیم
گفتن کچلم که هستی دیگه من نمیدونم

بله !!!!!
کچلم که هستیم
کلاهمو بردارم ببینی
خخخح

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:52

فک کردم الان آماده ست

نازنین به خونت خیلی تشنه ام !!!!!!!!

ببخشید
کلی گشتم پیداش کردما
وای وای وای
جنگ و خونریزی و گیس و گیس کشی
خوبه من کچلم خخخخ

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:45

ایــــــــــول
بذار بذار بدو

الان !!!!
متنش اماده نیست
میزارم

نازنین جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:43

باحال بود
روااااانی عکس تو نظرت توپ تر بود ترکیدم از خنده
وایییی چه سوپی به به خخخخخخخ
اصلا حال میده ادم سوپ بخوره و پستای کاکی رو بخونه خخخخخخ

ممنون
خودمم حال کردم
داره میره کلافگیشو بندازه تو دریا خخخ
بازم گفتیییییی سوپ
حالا حی دل بسوزونا
کاکی .....ها چی ...
نازی تو هم
کچلم کردید چ
چه عجب تشریف اوردید !!!!

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:39

واااااا این چرا اینجوری موهاشو گرفته
نامرد چه خوشحالم هست

کلافست میفهمی کلافه

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:37

وااای پری دریایی

خوووووووب

عکسشوووووووو پیدا کردم
زودی میزارم

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:34

دو چی بگو

اون پری دریایی بود بهت گفته بودم
بگو خوب؟

سپیده 21 جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:15

عکس و پست چقد بهم میان.
منم عاشق اینم

http://s3.picofile.com/file/8199016518/love_heartme.jpg

اوهوم
عکسه رو خیلی دوست دارم
خیلی باحال بود
ممنون

یه چی بگم ؟

کاکتوس جمعه 19 تیر 1394 ساعت 11:16

شایدم منظورش اینه که موهای طرفو ببافه
بعد ....
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpEtnWD3EuSFLIjbYNEZ0eEs4Eu42vO8NhnyZfTESAs8V3GYPm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد