کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

داغه داغه داغ



گاهی

 هیچ چیز به اندازه ی یه نون بربری داغه داغه داغ نمی چشبه

مخصوصا اینکه تازه اذان گفت باشه و مجوز برای خوردن و

 اشامیدن تو خیابون صادر شده باشه و مردم هم در منازلشون

 باشن و کوچه  و خیابون خلوت باشه و تو انقدر گرسنه باشی

 که هنوز نرسیده خونه نصف نونو خورده باشی

واقعا گاهی

 هیچ چیز به اندازه یه نون بربری داغه داغه داغ نمی چسبه .



پانوشت:

به قول پسر خاله

می خوای برم نون بگیرم ؟

پانوشت 2:

عید همگی مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
خواننده خاموش شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:35

ببخش... حالم خوش نیست جمله هام اشتباه تایپی داره...

خودت درست بخون...

خواهش
دیگه این جمله رو تکرار نکن
وقت میزاری رو میگم
خودم میزنمتا اونم با کمربند حالت جا بیاد
من که غلط املاییم بیشتر
شما زحمت بکش درست بخون

خواننده خاموش شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:33

بارون دوست دارم هنوز

چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی

وقتی که بارون میباره...



من برم کاکتوس جان....

ممنون بابت وقتی که گذاشتی.

فعلا بای.

باشه عزیزم

دو غریبه ..دوتا قلب در به در
دوتا دلواپس چشمای تر
دوتااسم ...دوتا خاطره ..دو نقطه چین
دوتا دور افتاده ی تنها نشین

مواظب خودت باش

خواننده خاموش شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:25

اشکایی که بی هوا روگونه هام می ریزه
قلبی که از همه خاطره هات لبریزه
دلی که می خواد بمونه ، تنی که باید بره
حرفی که تو دلمه ، اما ندونی بهتره

میدونی صداش یه جوری تا ته دل آدم میشینه...

یادمه از وقتی میفهمیدم آهنگ و ترانه چیه سیاوش قمیشی رو خیلی دوست داشتم.

اون موقع مال ویدئو نداشتیم. یادمه اولین بار خونه خاله ام بهشون گفتم یه ویدئو ازش بهم نشون بدن ببینم چه شکلیه.... آه عاشقش بود...

سیاوش قمیشی... معین... بیژن مرتضوی....

یاد اون موقع هااا بخیر... کاش هنوز همون اندازه ای بودم...

ای جان
نگذار که یاد ما را طعمه تلخ این حقیقت ببرد
این حقیقت است که از دل برود هر ان که از دیدهرود
بیا برگرد تا خونه ازعادتت سیر نشده
تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده
بیا تا اومدنت دیر نشده
دلا دل گیر نشده
تا هنوز فاصلمون جوونه و پیر نشده

درسته حق با شماست کاش بچه می موندیم ازاد و رها
اونی که نوشتی هم اهنگ فوق العاده ای
هنوز عکست روی طاقچه توی قابه

سلام
عیدت مبارک
طفلک اوناییکه تو خونه منتظر نونن

سلام
عید شما هم مبارک
گشنم بود خوب

خواننده خاموش شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:10

وااااااای فوق العاده ست ...

وقتی گوش میدم انرژی میگیرم

منم اینو زیاد گوش میکنم... دلم نیامد ننویسم:

ﻧﮕﻮ ﻃﻔﻠﻲ دل ﺳﭙﺮده

ﻳـﻪ ﻧﻔﺮ دﻟﺶ رو ﺑﺮده

‫ﺑﮕﻮ ﭼﻮن ﻋﺎﺷﻖ ﻗﻠﺒﺶ

‫ﺗـﺎﺑـﺤﺎل از ﻏـﻢ ﻧﻤﺮده

‫ﻣﻴﺪوﻧﻲ زﻧﺪﮔﻲ ﺳﺨﺘﻪ

‫ﺑـﺎرِ ﺣـﺮف زور زﻳﺎده

‫اون ﻛﺴﻲ ﺑﺮده ﻛﻪ ﻗﻠﺒﺶ رو

‫ﺑﻪ دﺳﺖ ﻏﻢ ﻧﺪاده

‫ﻧﮕﻮ ﻃﻔﻠﻜﻲ ﻣﻨﻢ ﻣﻦ

‫ﻣﻦ ﺷـﻬﺎﻣـﺘـﻢ زﻳﺎده

‫ﻫﻴﭻ ﻛﺴﻲ ﻫﻨﻮز ﺗﻮ دﻧﻴﺎ

‫ﻣـﺜـﻞ ﻣﻦ ﻛﻪ دل ﻧـﺪاده

‫ﻣـﺜﻞ ﭘـﺮواز ﭘـﺮﻧﺪه

‫ﺗﻮی ﻗﻠﺐ آﺳﻤﻮﻧﻬﺎ

‫ﻣﻦ دﻟﻮ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺳﭙﺮدم

‫ﺗﻮی ﻗﻠﺐ ﻛـﻬﻜـﺸﻮﻧﻬﺎ

‫ﭘﺮ زدم ﻣﻦ ﺗﻮی ﭼﺸﻤﺎت

‫ﺑـﺎ ﺗـﻮ ﻣـﻦ ﭘـﺮواز ﻛـﺮدم

‫ﻣﻦ از ﭘﺎﻳﺎن ﻣﻲﺗـﺮﺳﻴﺪم و

‫آﻏﺎز ﻛﺮدم

من پایان می ترسیدم و اغاز کردم ....
با این تفاوت که من دیگه اغاز نمی کنم
داشتم گوش میدادمش
مرسی

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم
بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم
ترسم اینه که رو تنت جای نگاهم بمون
یا روی تیشه ی نگان غبار اه هم بمونه

خواننده خاموش شنبه 27 تیر 1394 ساعت 11:30

سلام کاکتوس جان. به قول کلاه قرمزی خوفی؟؟

من خوبم خداروشکر. ممنون بابت پست به این خوشگلی.

عیدت مبارک کاکتوس مهربون. امیدوارم همیشه از ته دلت بخندی.

سلام
ممنون خوبم
خدارو شکر که خوبی
خواهش میشه
عید شما هم مبارک
شما هم همین طور
همیشه شاد و سلامت باشی
اخ اخ
داره این اهنگ پخش میشه و نمیشه ننوشتش
صورت عکس تو البوم خیسه
دوباره خاطرتو بوسیدم این سوال بی جوابو تا حالا هزار دفعه از خودم پرسیدم
با کدوم ترانه جون میگیره
نبض اون هنجره ی دیروزت ....
من تشنه مثل خورشید
بی سرزمین تر از باد

تنهاتر از سکوتم
روشن تر از ستاره
عاشق تر ازهمیشه با من بخون دوباره

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 11:11

ای گفتی خیلی میچسبه
ولی بیچار اهل منزل که منتظر رسیدن نونن بعد میبنن هیچی ازش نمونده و باید جیره بندی کنن خخخخ
عیدت مبارک عزیزم

اوهوم خیلی

عید شما هم مبارک نازنین بانو

قاصدک شنبه 27 تیر 1394 ساعت 04:01

عیدتون مبارک جناب کاکتوس.

سلام قاصدک عزیز
عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد