کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بازار

هیس !!!

خواننده ها شلوغ نمی کنند

تندی برید ادامه مطلب


 

 

اینم بازار تجریش

مخصوص شما که گفتی تا حالا این بازارو ندیدی





اقا من دیگه حرفی ندارم


اینم  عمو نی لبک زن مهربون



پانوشت:

دلم برای بازار تجریش تنگ شده

شرمنده همش شد خوراکی

این بازار تجریش از دید یک کاکتوس شکمو دیگه


نظرات 19 + ارسال نظر
سپیده 21 یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:56

میدونی کاکتوس !
تو روحت واسه همین وقتاست

وای ترشــــــــی
بچم اگه چیزیش بشه تقصیره توء که
این لواشکارو گذاشتی اینجا.

ای بابا
ب:دجنس خودتی

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:50

واااا او جک بود بقیه اش نیومد چرا نظرا اینجوری میاد؟بقیهکامنتام کوووو

بعضیاش مورد داشت حذفشون کردم

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:43

سلامتی اون دختری که موقع عقد به جای اینکه بگه با اجازه بزرگترها گفت با اجازه ی عشقم که نذاشتن بهش برسم

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:40

چرا شکلش نیومد
احسان علیخانی بود داشت بین دودا خدافظی میکرد

دیونه

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:35

اگه گفتین این کیه ؟

کی کیه ؟

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:31

وایییی بازم جیغ بنفش
چه عکسی برام گذاشته اخجون خیلی نازه الهی
شعرتم که دیگه اصلا نگووووو

ای بابا
خواهش قابلی نداشت

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:28

ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻩ که ﻧﺸﺴﺖ ﻭ ﺑﺮﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺎﺑﺎﺏ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ
دم همتون گرم...

منم به همین نتیجه رسیدم

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:19

تــنهایــی یعنی ؛


ذهنم پــر از تو ، خــالی از دیگران است ...

اما کنارم خــالی از تو ، پــر از دیگران است ...
ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏـــــﻮﺵ ﺑـﮕﻴﺮ

ﻧﺘﺮﺱ

ﺗﻨﻬﺎﻳﻴﻢ ﻭﺍﮔﻴﺮ ﻧﺪﺍﺭﺩ

http://www.parsine.com/files/fa/news/1389/12/21/20967_772.jpg

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:17

ﺯﻧﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ 3 ﭼﯿﺰ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻥ :
-1 ﻣﺤﺒﺖ
-2 ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ
-3 ﭘﻮﻝ, ﻣﺎﺷﯿﻦ, ﺧﻮﻧﻪ, ﻭﯾﻼﯼ ﺷﻤﺎﻝ, ﺳﺎﻟﻦ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ, ﮐﯿﻒ ﻭ ﮐﻔﺶ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ ﻭ ﺟﻮﺍﻫﺮﺍﺕ ﻣﺎﺭﮐﺪﺍﺭ, ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻫﺘﻠﯽ, ﺷﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎﯼ
ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ, ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﻬﺎﯼ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﮐﺸﺘﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﺮﻭﺯ !!!
ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﯾﻦ 3ﺗﺎ ﭼﯿﺰ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭ ﺳﺨﺘﯿﻪ؟؟؟؟ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ !!! ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺑﯽ ﻋﺎﻃﻔﻪ ﺷﺪﻥ

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:13

به اخمت خستگی در می رود، لبخند لازم نیست

کنار سینی چای تو، اصلا قند لازم نیست!

مگر می شود بانو
کنار ریز خنده های تو
چای را تلخ میل کرد
شیرینی نگاهت
تلخی چای را
به وعده گاه عشق می برد
کاکتوس

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:12

میخواستی منو سر ذوق نیاری حالا بشین هی کامنت تایید کن خخخخخ
میدونی که انرژی میافته تو تنم باید تخلیه شه

غلط کردمو واسه همین جور وقتا گذاشتن
نه ؟
کشتی منو
بری بازار چیکار میکنی تو
می خوای یکم ورزش کن کلا انرززیت تخلیه بشه

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:10

۵فایده ی پسر بودن:

۱-

.

.

.

.

چرا چیزی به ذهنم نمیرسه؟؟؟

تورو خدا کمک

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:09

اوا توام اصلا جیغام خودمم کشته
همه به منننننن میگن

برو بچه پروووووووووووووووو

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:08

خیلیآ می خوان مارو خراب کنن

ای بابا از دست این فک و فامیل
جات امنه

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:06

نیمه ی گمگشته ات را دیر پیدا میکنی
سربجنبانی خودت را پیر پیدامیکنی
در مدار روزگار و گردش چرخ فلک
عاقبت روزی تو هم تغییر پیدا می کنی
کودکی چون بادبادک بانسیمی می رود
خویش رابازیچه ی تقدیر پیدا می کنی
نوجوانی ، عاشقی ، دیوانگی ،سرگشتگی
می گریزد از تو تا تدبیر پیدا می کنی
عشق رادر انتظارتلخ و بی پایان خود
درغروب جمعه ای دلگیر پیدا میکنی
میرسی روزی به آن چیزی که میخواهی ولی
دررسیدنهای خود تاخیر پیدا میکنی
چشم میدوزی به او از دور و میپرسی چرا؟
نیمه ی گم گشته ات رادیر پیدا میکنی؟

مرسی
خیلی قشنگ بود
فرشته اومدی از دور
چه طوره حال و احوالت ؟
یکم تن خسته ی راهی
غبار رو تن و بالت
فرشته اومدی از دور ببین از شوق تابیدم
می دونستم میای حالا
تو رو من خواب میدیدم
چه خوبه اومدی پیشم
تو هستی این یه تسکینه
چقدر ارامشت خوبه این یه تسکینه
فرشته اومدی از دور

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:05

یه دختر دیدم خیلی ناز بود
رفتم دنبالش گفتم
من از شما خوشم اومده، میشه شمارتونو داشته باشم؟
گفت: نه
گفتم: هر کاری هم بگی انجام میدم
گفت: لطفاً برین
.
.
.
.
.
منم همونجا ریدم

من که به حرفش گوش دادم. نمیدونم چرا جیغ کشید

بترکی

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:02

تازه عمو نیلبک زنم میخوام اصلا من میمیرم واسه از این اقای پیرمردای نیلبک زن خخخخخخ
زیتون پرورده غش

منم همین طور
اگه بدونی چی جوری با سوز نی می زد
لواشک غش

نازنین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:58

وایییییییببیییییی
جییییییییغ بنفش سوپرایز شدم مرسی کاکی ولی من اینجوری قبول ندارما باید من و ببری اونجا تازه از اون لواشکام برام بخری
پس چی فکر کردی یه پست میزاری در میری نه از این خبرا نیست

من عاشق جیغای بنفش توعما
گفته باشم خخخخ
خواهش
ای بابا پولم کجا بود خودم عکس گرفتم هر وقت دلم خواست فقط نگاشون کنم
چه گیری افتادیما
ای خدا
من چقدر بدبختم

اوففففف
عاشق خوشمزه های بازارم

منم همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد