کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یه حسه ناب


دلم برای بوی تنش تنگ شده

این جمله رو از خیلیا شنیده بودم

اما تا حالا حسش نکرده بودم

برام مسخره بود تا اینکه امشب ...

دلم خیلی تنگ شده برایبوی تنه موجود

کوچولویی که این حسو بهم تقدیم کرده


پانوشت:

یه حسه شیرین با تلخیه خاص خودش

و بغض هایی که گلو رو بدجور خراش میده


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 02:20

این پست پایینی چرا کلید نداره
به حسن بگم
حسسسسسسن(مثل ححححححمییییید بخونش)

کلیدش دست اوستا بناست
تبرکه

خاموش سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 15:58

من که چیزی نمیدونم ازت ولی دعا میکنم برات دوستم.

امیدوارم یه بار دیگه بتونی از نزدیک این بو رو تجربه کنی.

مرسی
فدات
ایشالا میشه

نازنین سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 10:09

بازم رمزیه حتما رمزشم به من نمیدی
مال از ما بهترونه باشه

رمزش فقط واسه خودمه دخملی

نازنین سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 10:05

ای جوووووونم
بیا دیگه مام دلمون تنگ شد

شاید این جمعه بیایم شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد