کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

حرف های نگفته !!!



جمله ها گاهی خیلی عجیبن !!!

مثل این جمله که گاهی بدجور ته دل ادمو قلقلک میده :

شیرینی شما محفوظه ....

یا مثل این جمله که گاهی بدجور ته دل ادمو خالی میکنه :

رو تو یه جور خاص حساب می کنم حتی بیشتر از فلانی

یا مثل این جمله از قلب شکسته ی یه مادر :

من دریا هستم و همیشه آغوشم برای دریاچه ها م بازه

(ببخش بدون اجازه نوشتمش ،خیلی دلم گرفت )

یا مثل این جمله ی معین که عمق دلتنگی رو نشون می ده :

دل تنگمو صخره پس می زنه ...

یا مثل این جمله از اهنگ شادمهر، که وقتی همه

 گوش میدن خوششون میاد و من حالم بد میشه

چون به نظرم هیچ حسه خوبی نیست که یه نفر

 برای رسیدن به تو تموم مسیرو نفس نفس بزنه .

بعضی ادم ها هم مثل جمله ها عجیبن ..


 


همون ادمایی که بهشون اعتماد میکنی و

 به اعتمادت خیانت نمی کنن



همون ادمایی که وقتی میرن، میگن می رم و میام ...

می رن و تو با توجه به قیافه و ظاهرشون تو

 دلت میگی دیگه بر نمی گرده ....

و با گذشت ثانیه ها و لحظه ها بیشتر و بیشتر

 به نیومدنشون اطمینان پیدا میکنی

و به خودت تلنگر میزنی اعتماد چرا ؟

همون ادما که وقتی در باز میشه و از راه میرسن

 نا خداگاه یه لبخند نقش می بنده رو لبات و

اونا هم از نوع لبخندت متوجه همه چیز می شنو

 میگن فکر میکردی دیگه نمیام

و توبا همون لبخند که شرمندگی قاطیشه میگی :

اره فکر می کردم دیگه نمیان .....

این ادما هم مثل همون جمله ها خیلی عجیبن .

 

 

پانوشت:

قضاوت از روی ظاهر ممنوع


پانوشت2:

انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده

پاشایی


 

نظرات 14 + ارسال نظر
خسرو جمعه 3 مهر 1394 ساعت 20:13

. درود . من ز دیدار وبت هرگز نگردم سیر یکبار و دوبار
............بر گرسنه چشم من ننگر چنین بار آمدم .
. خوشحالم کردی با آمدنت . . البته به خوان هشتم . .
. و نه آنجا که . . کمپوت و میوه بیاری !!!! . هر چند من یک
. بار . . جستم ملخک . . اما ، گران جستنی بود . اخراج
. از دانشگاه . . . آن هم در ترم آخر زبان و ادبیات فارسی
. سال 88 . . که در تمام روزنامه ها می نوشتم . .
. و دوران سید حسین موسوی را با احمدی نژاد مقایسه
. می کردم . . از فروش نفت تا آمارهای غیر واقعی
. و اختلاس های هم آهنگ شده دولت . . بگم بگم .
. و نتیجه اش به قدرت رسیدن و تلافی کردن بود
. که دسته دسته دانشجویان را اخراج می کردند
. حالا شما مرا اخراج نکن . . و یک آدرس .. لطف
. کنید . . هر چند ما که بلد شدیم اومدنو . .

درود جناب خسرو گرامی
شما هم با تشریف فرماییتون بسی ما رو خوشحال می نمایید
با این اوضاع و احوای فکر کنم به مرحله کمپوت اوردن داریم نزدیک میشیم
ترم اخر چقدر سخت
سیاست همیشه کثیف بوده
درگیر شدن تو این مسایل فقط روان ادمو داغون میکنه
ادرس ....چه چیزه عجیبی خیلی وقته ادرس اینجا یادم رفته
خونه دوستان بی ادرس می رم و میام
شاید خونه دوست احتیاج به ادرس نداره

خسرو یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 16:23

. درودی میتراود از لبم بر تو . . درودی گرم و مهر افزون
. درودی پاک . تصور می کنم . . . و فقط . . تصور . . که
. نقاط بسیار مشترکی با هم داریم . . [ قضاوتی که
. امکان دارد اشتباه هم باشد ] اما ، اگر اشتباه نبود .
. انجمن فرهنگی را که در بلاگفا بنیان گذارش بودم
. و در بلاگ اسکای یک جلسه از آن بر قرار شد و البته
. نارس . ادامه خواهیم داد . بسیار پر محتوا و سازنده
. دوستان همگی دور هم . . خیلی جالب است .
. حتمن به آنجا هم میرسیم .

درود
نقاط مشترک
یکم در مورد این انجمن توضیح بدید لطفا
ممنون

خسرو شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:12 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . . . درود . . دیدی که بالاخره در یکی از وب های
. دوستام دیدم که لینک شده ای !!! . . مگه نگفتی
. آدرس به هیچکس نمی دهی ؟؟!! . . .
. در شب تیره نهفتن نتوان ماه درخشان . . هزرت اباسی
. که شاعرم !!! . بیا خوان هشتم . . برای شهریار شاعران
. مرثیه ای ساخته ام . . بخوان و آدرس [ کاکتوس ] را
. هم یادت نرود . . / این هنوز آغاز پرواز است و سیر ارتقاء
. باش تا افزون شود نیروی پرواز ما / . . به به . .
. امروز و فرداس بجرم شاعری بگیرندم !!! .

درود
ای بابا چه خبره
این روزا پرچم موچ گیری و کارهای اشتباه ما گویا بالاست
دوست گرامی جان بهتره نظری که گذاشتمو دوباره بخونید
من نوشتم ادرس نمیذارم تو نظراتم
وگرنه دوستان خیلی خیلی به من لطف دارن و منو لینک می کنن و من ...
اصلا هیچی نگم بهتره
اونم چه شاعری
وقتی گرفتنتون خیالتون از بابت کمپوتا راحت باشه
که خودم براتون میارم
نوشتتونو خوندم ..زیبا و عجیب بود
شایدم برای فهم من سنگین
با جواب خدمت می رسم

Amir شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 12:19 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

این آدمای در ادامه مطلبت که گفتی بسیار عجیب و قابل احترامند

بله که قابل احترامن تازه اگه اسلام دست و پامونو نبسته بود
قابل بغل کردن و بوسیدنم هستن

Amir شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 12:18 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

این شیرینی شمت محفوظه رو من صیغشو نفهمیدم چون بعدش میشه حاجی حاجی مکه!

میدونی گاهی این حرفو از بعضی ادما می شنوی که اصلا انتظار نداری
این خودش شیرینه حتی اگه شیرینیش بره مکه

سپیده 21 شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:28

به به پست جدید
"رو تو یه جور خاص حساب می کنم حتی بیشتر از فلانی"
این جمله خیلی استرس داره
من بعضی وقتا اینجور آدمارو دوس دارم ...

سلام کاکتوسی
چطور مطورایی؟
دل به دل لوله کشیه عزیزم
دیشب ساعت 12 اومدم
خیلی خسته بودم همینکه رسیدم خوابم برد
خوبی؟ چه خبرا؟


خیلی ...وحشتناکم هست ....
دوست داشتن ...نمی دونم
سلام خانومی
خوبم
خوبه لوله کشی هست یه جریان دوست داشتنم راه بیوفته چی میشه
خسته نباشی
خوبم ..سلامتی

سهیلا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:45 http://rooz-2020.blogsky.com

روی ویترین یک کتابفروشی در شهر رم نوشته شده:
همیشه دلخوری ها را..
نگرانی ها را…
به موقع بگویید…
حرفهای خود را به یکدیگر با "کلام" مطرح کنید
نه با رفتار
که از کلام همان برداشت میشود که شما میگویید
ولی
از رفتارتان هزاران برداشت …
قدر بدانید "داشتنها" را
مهربان بودن مهمترین قسمت انسان بودن است.

جدید از کلاممان همان که می گوییم برداشت نمی شود
این را چه کنیم
گویا کلاممان سرما خورده

خاموش جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:58

مرسی. تو هم همینطور... التماس دعا.

شبت بخیر عزیزدلم.

خواهش
شبت پر ستاره

خاموش جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:47

ممنون منم دلم تنگ شده بود ولی واقعا حوصله ندارم... الانم یهوویی اومدم....

هر وقت دوست داشتی بیا
خودتو اذیت نکن
مواظب خودت باش

خاموش جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:42

بله... اینجا هم بارون اومده و هوا خیلی خنک شده...

دقیقا پاییز اومده هاااااا

اهای بارونه پاییزی کی گفته تو غمنگیزی
تو داری خاطراتم رو ...
بقیش یادم رفت خخخخ
پیری و هزارتا دردسر
دلم تنگ شده بود

خاموش جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:21

سلام خوبی؟؟ هستم همین دور و برا.... بی حوصله ام و البته گرفتار ....

دعا کن اوضاع خوب نیست.

مرسی خوبم
حوصلت کجا رفته
ایشالا درست میشه
داره بارون میاد

خاموش جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:05

سلام کاکتوس عزیزم.

چقدر حرفات حرف دله.... خیلی حرف دله....

سلام خاموش جان
کجا غیب شدی یهو
خوبی؟
حرفایی که تو دلم مونده بود

ماهی سیاه کوچولو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:29 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

بعضی آدم ها به طور وحشتناک عجیبن

درسته ..خیلی عجیب

ز همان روزی که دست حضرت قابیل ,
گشت آلوده به خون حضرت هابیل ...
از همان روزی که فرزندان آدم,
زهر تلخ دشمنی در خونشان جوشید...

آدمیت مرده بود... گرچه آدم زنده بود .

از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند ...
وز همان روزی که با شلاق و خون دیوار چین را ساختند...

آدمیت مرده بود... گرچه آدم زنده بود .

بعد ها این جهان هی پر از آدم شد و
ای چرخه گشت و گشت و گشت ...

ای دریغــــــــــــ آدمیــــــــــــــــت بر نگشت !!!

خوش اومدید

خسرو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:26 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . یک ساعتی هست اینجام . . نوشته هایت را
. و نظرات را با جواب هایت خواندم . بدیهی است هر کسی
. هم جای من بود می پسندید . اینک نوبت شماست
. که بیایی در خوان هشتم ببینی و بخوانی . . اگر پسندت
. افتاد . . آغاز دوستی به وسعت مهتاب و پاکی دامان
. خورشید خواهیم داشت . . منتظر خواهم ماند . . ببین
. که چشمانم را بدر دوخته ام .

درود
مرسی از وقتی که گذاشتید
چشم حتما خدمت می رسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد