کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

چرا؟

 



گاهی.............یهو ...................

چنان دلت میگیره که وقتی چشماتو

باز می کنی، می بینی سرسجادت

نشستی وفقط صدای گریه هاته  که

گوشتو نوازش می کنه ......


  


صدای هق هقی که با کلمه ی چرا؟

چرا؟چرا؟سر جنگ داره .....

و چراهایی که مدام تو گوشت زنگ

 می زنه و دلت از این همه چرا ی

 بی پاسخ به درد میاد ....

گاهی فقط یه تلنگر کوچیک برای

بیداری همه ی چرا ها ی

 سرگوب شده کافیه ......



پانوشت1:

من بین چراهایی گیر کرده ام که

هر کدامشان

دنیایی را از من گرفت ...

پانوشت2:

بعضی شبا انگار نمی خواد صبح بشه .

پانوشت3:

کاکتوس از ..... پرسید :

دل پاک سیری چند؟

پانوشت4:

وقتی می رسی به نیستی ،هست می شی

و وقتی می رسی به هستی ،نیست میشی .

پانوشت5:

امروز شنیدم یکی از کسایی که برام عزیزه

قلبش درد میکنه و بیمارستانه

لطفا این شبا برای همه بیمارا دعا کنید .

پانوشت 6:

صدایی که خستس قدرت فریاد نداره .


نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:16

. درود . . . راستی نظرات من کلا . . ابولا . . محض
. هستند !!!! . . بابا من نظر شما را تائید کردم . . فقط
. به یک نظر جواب ندادم . . که با سه هزار پوزش
. جواب دادم . . اما اینجا . . کلا . . . ولی مسله ای
. نیست . زیرا من از دوستی تو دست بر نمی دارم
. اگر فلک ز سر من دست بر دارد !!!!!!!! .

درود
خوب ببخشید
چند روزی نبودم ...چقدر عجول هستید شما
شما به بنده خیلی لطف دارید
ممنون

خسرو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 19:52

. درود . . . سه تا هزار بار . . . میشود سه هزار بار
. معذرت می خواهم . . . فقط یک نظر . . که همین الآن بر میگردم و برایت می نویسم . . و سخت شرمنده ام . .
. دارم فکر می کنم . . چگونه می شود ؟؟؟؟؟ می شود نظری را تائید کنم . ولی جوابی ننویسم ؟؟ . . . مرا ببخش
. ای همیشه مهربان .

درود ....خواهش می کنم
ایرادی نداره جناب ...پیش میاد

خسرو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 19:42

. درود . . . وای که اگر این [ ادعا ] درست باشد . . .
. تمام در و پنجر و شیشه های خاون هشتم را می
. شکنم !!!!!!! . . همین الآن میروم و می خوانم . .
. ببین راست می گویم به ساعت نگاه کن .

درود
ای بابا به شیشه و در و پنجره چیکار دارید شما
ایرادی نداره

خسرو سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 21:51

. درود . دوست خوبم . . احساس می کنم دماوندی
. بر دوش داری . کلافه ای . . و بسیار خسته . . و هیچ
. دلیلی هم نداری که چرا ؟؟!! . مبهم می نویسی . .
. می خواهی بگویی . . اما بیم داری !! . . از چه ؟ . شاید
. خودت هم نمیدانی . . باور کن خیلی به نوشته ات فکر
. کردم . . نتوانستم به یک جمع بندی منطقی برسم .
. باز هم برایت می نویسم . مهربان

ﺳﯿﻤﯿﻦ ﺑﻬﺒﻬﺎﻧﯽ :

ﻭﺻﯿﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮔﻢ؛ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻦ
ﺩﻭ ﺗﺎ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﻫﻢ ﺩﻓﻦ ﮐﻨﻨﺪ!!
ﺷﺎﯾﺪ ﺻﺤﺒﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺩﺭﺍﺯﺍ ﮐﺸﯿﺪ...
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎ ﮐﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺯ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ...
ﻫﻤﺎﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻧﺪ
ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﮐﺮﺩﻧﺪ
ﺑﯽ ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ
ﻭ ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﺭﻓﺘﻨﺪ!



از دیروز دارم فکر میکنم چرا همه ی نظرای شما جواب داره و فقط نظر من در خوان هشتم بی جواب مونده
الان متوجه شدم نظر من انفولانزا داشته و شما از ترس مبتلا شدن اونو به حال خودش رها کردید
کار بسی عاقلانه ای انجام دادید

سپیده 21 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 19:34

من هیچوقت ازش نمیپرسم چرا!!!
چون نمیدونم از کجا شروع کنم و اول کدوم چرارو بپرسم...

اللهم اشف کل مریض ...

شما کار درستو انجام میدی جانم
دعا کن چیزی نباشه سپید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد