کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بی قرار !!!



فصل خرمالو اومدو باز من بی قرارررررم .


پانوشت:

خدا کنه خرمالوهای درخت همسایمون

زودتر برسه .چقدر هر روز برم تو حیاطو

بهشون نگاه کنم اخه

گناه دارم خوب من

همسایه ی خوبی داریم ،چون همیشه

برامون از خرمالوهای درختشون میاره...

بدجنس خودتونید .

ایشالا همیشه شاد و سالم و درختشون

پر بار باشه

نظرات 9 + ارسال نظر
خسرو یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:48

.. من کی نوشتم . . [ دیدی . . توله سگ !! ]
. هر چی فکر می کنم . آخر تا این سن بکسی توهین
. نکرده ام . . خواهش می کنم . حذفش کن . .
. اصلا چرا تائیدش کردی . . . منی که از فرهاد هم
. بیشتر تلاش کردم تا آدرس کاکتوس مهربانم را
. بدست آرم . . . . مرا ببخش نازنین . که تا همیشه
. منتظرت خواهم بود .

ایرادی نداره جناب
حتما از دسته بلوگ اسکای خیلی عصبانی شدید
شما خیلی لطف دارید به بنده
باشه حتما

هانی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 16:34 http://www.hanihastam.persianblog.ir

یه روز همسایه میاد و میگه من می دونستم ما رو به خاطر خرمالوها دوست داشتین!!

نه به خاطر خودش دوسش دارم خرمالو بهانه ست خخخخخخ

خسرو چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 22:56

. این برای دهمین بار در طی دو شب متوالی است
. که می نویسم و خطا می آید . . و در حیرتم از
. پشت کارم در این دو شب .

کلا سرعت کمه
ایرادی نداره
خودتونو به زحمت نندازین

َAmir چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 22:20

سلام داداش!

حال احوال؟
عاشق درختای خرمالوام!مخصوصا" وقتی نارنجی میشن و برگهای درخت هم میریزه!

سلام ببین کی اومده
حال و احوال ؟
خوبی شما ؟
این طرفا ؟
خیلی باحاله درختش
تو کوچمون اکثرا درخت خرمالو دارن
یعنی درخونه رو که باز کنی روبروت درخت خرمالو
تو حیاط بری همسایه بغلی خرمالو داره
حالا منو تصور کن
شبیه اون سنجابه تو عصر یخبندان

سپیده 21 چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 19:45

کاکتوس و گوجه سبز ها
منکه قصد اذیت ندارم !

http://s3.picofile.com/file/8219684300/kari_1.jpg

خیلییییییییییییییییییی بدجنسی

بهمن چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 15:14

سلاااااااااام کاکتوس جان عزیز
از خدا پنهون نیست از شوما چه پنهون چند هفته قبل رفته بودیم مراسم خاکسپاری یکی از بستگانمون .
از مراسم که برگشتیم خانومم که عشق میوه ی روی درخته و عاشق میوه چیدن ، رفت از خونه ی صاحب عزا که البته غریبه نبودن چندتا خرمالوی درشت چید ...
کاش رومون میشد همه ی خرمالوها رو میچیدیم ...خخخخخخخ
کاکتوس جان عزیز ،
این متن بهانه ای بود تا از فرصت استفاده بکنم و عرض سلامی خدمتتون داشته باشم ...
آرزو میکنم در نبود من اوضاعتون خوبِ خوبِ خوب بچرخه ...
برام دعا کنید تا براتون دعا کنم ...خخخخخخ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام اقا بهمن عزیز
بابا خوش اومدید
دلمون براتون تنگ شده بود
فکر میکردم دیگه بهمون سر نمی زنید
خدا رحمتشون کنه
نوش جاااااااااااااااااااااااااااااااااان
مرسی ...مرسی وقت گذاشتید
خیلی خوشحالم کردید
ایشالا همیشه موفق و سالم و شاد باشید
مدیر مدیره ....خوده مدیره
اق مدیره ....خخخخ
راستی اقا بهمن لطف کنید یه سر به این بهار بانو بزنید و با نوازش های کمربندتون این خانومو سر عقل بیارید
والا حرف ما رو که گوش نمیده
الان فازش یکم خارجیه و ما هم که انگلیسیمون خوب نیست خخخخ
کمی نصیحتشون کنید انگار کمی به کتک نیاز دارن

نازنین سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:17

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاکتوس عزیز به خاطر پست های زیبا و گاه بدجنسانه اش
خخخخخ الکی مثلا منم ادبیم و اینا
منم خرمالو میخوام خوووو نمیگی دلم واسه خونه قبلی و خرمالوهای خوشمزه اش تنگ میشه
ایشالا زود زود برات بیاره دلی از عزا در بیاری بووووس

سلام و درود بر تو ای نازنین بانو
ای غایب از نظر ها ....
کتک دوست داری شوما؟
ای جان
می بینم همه عشق خرمالو هستنا
ایشالا ...ایشالا ...ایشالا
به یاد همتون هستم خخخخخخ

سپیده 21 سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 18:13

وای خرمالو عشقه
من خیلی دوسش میدارم

تو چرا انقد بد جنسی آخه؟؟
یعنی اگه خرمالو نیاره همسایه خوبی نیست نه؟؟

در این تو شکمویی و جلو شکم مبارکو نمیتونی بگیری هم شکی نیست اصلا


منم خیلی دوسش دارم
دست خودم نیست ...بدجنسی تو وجودمه
چرا همسایه ی حوبیه ولی اگه واسم خرمالو بیاره خیلی خوبتره خیلیا
درسته اصلا شکی توش نیست

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 14:00 http://1nicegirl8.blogsky.com/

اوففففف منم عشق خرمالو هستم
خوب عزیز من خسیس من برو بخر:)


اخه این خرمالو های درخت همسایه ی ما
تو هیچ مغازه ای پیدا نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد