کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

گاهی دلم می گرید....



این روز ها....

گاهی دلم می گرید ...

برای خودم ...

برای کشورم ....

برای حیواناتی که گویا خود را پذیرای

هجوم سخت افکار بیهود ه ی ما کرده اند...


 

 برای پرستویی

که صدایش از آلودگی گرفته

و برای مرغ ماهی خواری

که دیگر ماهی نمی یابد هرگز ...


برای اشک تمساح از سخت بودنش

که خسته گشته از بودن



و برای نگاه حیران کبوترها

به خانه های بی باغچه ...



و برای ....

و برای ....

گاهی دلم می گرید

این روزها ...

چقدر دلم می گرید .....


پانوشت:

خانه هایی که دیگه باغچه ندارن !!!



نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 11:38

کاکتوسی جان
خیلی بدجنسی ...
یعنی من اینقدر پیرم ؟؟؟
باور کن من اگه جای نوه ی این عامو نباشم لااقل جای بچه ی کوشولوش میشم ...
باور کن !
هرکی منو میبینه میگه خیلی سند و سال داشته باشی چهل ، چهل و پنج !
اونوخت این باباهه حدود هشتاد سال سند و شالشه ...
یعنی داغونم کردی رفددددددد...

بله اقا بهمن بزرگوار
چرا اخه
نه بابا شما که همش 16 سالتون
این عامو سر به راه شد
ای جانم ببخشید
انقدر که همه میان و بهتون میگن عامو بهمن
گفتم این بچه ی مردمو یه نصیحت بکنید
ببخشید
ایشالا 120 ساله بشید با تنی سالم و دلی شاد

بهمن سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:35

منم این روزها دلم گریه میخواهد ...
چراااا؟؟؟

می خوام بگم مرد که گریه نمیکنه
می بینم مردم گریه می کنه خوب
اقا بهمن ...اقا بهمن این عکسو ببین
http://adlet.ir/iransun/uploads/92/Series/Ebax/61/2.jpg
شما که رو صندلی نشستی غصه داری
ولی معلوم نیست داری میخندی یا گریه میکنی
منو دیدی ؟
ندیدی
برگرد من دارم میرم لب چشمه چایی بیارم بعد با هم بشینیم
کلی گریه کنیم بخندیم خخخخخ
قیافه بادکنکه خیلی با حاله

خسرو دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:46

. ای آرزوی من . . ای کسی که بیشتر از جانم دوستت
. دارم . . تا هستم نامت را می خوانم . . با من باش
. و من همیشه با تو خواهم بود . . تولدت مبارک . . .
. واای . . خدایا . . اینجا وب کاکتوسه ؟؟!!! . . من دارم
. برای مامانم می نویسم !!! تولدتش را تبریک می گویم !!!
. . . مثل این که قاطی شد . . الو . . گوشی . . الو . .
. در دست رس نیست !!!! . .

تولد مادر بزرگوارتون مبارک
ایشالا همیشه شاد و سالم و تندرست باشن

سهیلا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 19:55 http://rooz-2020.blogsky.com/

بیا بغلم ببینوووممم
نههههههه نیاااااااااااا
فرک خارهاتو نکرده بودم که تنمو تیکه پاره میکنه
اول با ناخنننن گیر بگیرشون بعدم بپر بغلم تا ببرمت باغچه ی خونمون رو بهت نشون بدم کاکی جونم

اخه خجالت میکشم خخخخخ
اقا یعنی چی
بیام یا نیا م بالاخره خخخخ
خارام بی ازارن بابا نترس
بهقول پسرخاله
نترس نترس نترس بچه جون
گریه می کنما ....گریه
اخ من می میرم برای باغچه ی خونتون
باشه همه تیغارو میکنم
فقط کچل شدم بهم نخندیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد