کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

برام کافیه !!!


باز هم چوب خوردم

چوب دوست داشتن تو را

و چقدر تنم درد می کند

زیر این چوب خوردن ها


پانوشت1:

ممنون بهم یاد دادی همه رو با یه چوب نرونم .


پانوشت2:


برام کافیه از راه دور

بفهمم جهانت خوشه عالیه

اهنگ برام کافیه مجید رضا


نظرات 8 + ارسال نظر
خسرو یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 23:25

. درود . . یلدا را هم نیامدی . . تولدم را نگفتی . . پست
. جدید هم . . تائید هم نمی کنی . . . تو کیستی ؟ .
. برای یلدایت می نویسم . . برای یادت !!! .
. گیرم که یلدا هم بیاید . . شبی هم به درازا بکشد
. برفی هم ببارد . . سفره ای هم چیده شود . . اناری
. هم باشد . . و دیوان حافظی هم . .
. چه یلدایی ؟ . . چه برفی ؟ . . چه فالی ؟ . . اینجا
. بی تو همه شب یلداست . . همه شب سرد . . همه
. شب فال مرا می گیرد . . یاد آشفته تو . . .

درود ....تولدتون رو خیل یوقت قبل گفتم ولی حدسی نزدید !!!
من ی ک دیوانه هستم شما ؟؟؟
مرسی
یه خسرو خانی یه شعری گفته که مناسب احوال ماست
می نویسم برای یاد اوری
چقدر ثانیه ها نامردند گفته بودند که برمیگردند

برنگشتند و پس از رفتنشان بی جهت عقربه ها میگردند

وای از این ثانیه های نامرد چه بلایی به سرم آوردند

نه به چشمم نگهی بخشیدند نه زبغضم گره ای وا کردند


خسرو فیضی
خدمت می رسم

بهمن شنبه 28 آذر 1394 ساعت 15:37

سلام کاکتوس جان عزیز
فقط اومدم بگم به فکرتون هستم...
انشاالله صحیح و سالم باشین . هم روحی و هم جسمی ...
به دوست مشترکمون هم سلام بسیار برسون .

سلام اقا بهمن بزرگوار
منم گرچه زیاد نمیام وبلاگ اما همیشه به یادتون هستم
دوست مشترک !!!
هنوز باور نکردید من از شما بی خبر ترم
دوستی که بی خبر میره رفیق نیست نارفیقه
همیشه شاد و سالم باشید
یلداتون مباک
یادش به خیر چقدر پارسال دوست دوست داشتم شما برام فال حافظ بگیرید

خسرو سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 23:56

. درود . شگفت انگیزه . . بودنت . . نبودنت . . تو کیستی ؟
. و نمیدانم چرا برای من عزیزی !! . . پنجشنبه ساعت
. 8 شب در یک جلسه دعوت دارید . . بیا ببین اگر خوشت
. آمد نظر بده . جلسه فرهنگی با عنوان [ دفاع از
. حقوق زنان ] به ابتکار و تلاش من بر گذار می شود
. در پیوند [ فراموش نشدنی های من ] کیارش رادمنش
. را کلیک کنید . منتظر شما هستیم .

درود ....همون دیوانه ی سابق
اومدم ولی مثل اینکه مهمونی تعطیل شده بود

خسرو دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 21:35

. درود . من هم برایت دعا کردم . . که اگر
. دلت خواست باز هم چوب بخوری
. و البته تن نازنینت درد نگیرد . و حالا
. چرا هی چوب می خوری و منو انداختی !!
. خرمالو بخور . . حالا کیف کردیااا
. و البته زولبیا بامیه . . و قطاب و باقلوا . . وااای دهن
. خودم آب افتاد . . برم خوان هشتم . . تو هم بیا

درود .....اگر دلم خواست خخخخ
باز خوبه انصاف دارید ...
شما گریه نکنید ..ما چوب می خوریم شما گریه می کنید خخخ
خیلی نا مردید ...اتفاقا دو شب پیش جایتان خالی خرمالو خوردیم ان هم چه خرمالویی
شما دست نامردا رو از پشت بستید
باشه

سهیلا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 13:07 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلام کاکتوس عزیزم...حال و احوال شما؟مماغتون چاقه که ان شاالله

سلام بهار بانوی گرامی
خوبم ...ممنون
نمی دونم چی شده چند وقته همه به این دماغه ما گیردادن کاکو
ای دل غافل
عملش میکنم خوب

بهمن چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 07:46 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام کاکتوس جان
میشه یه کلام بهم بگی و منو از نگرانی خارج کنی ؟
چرا وبلاگ سپیده خانم تعطیل شده ؟
میشه اگه باهاش ارتباطی یا تماسی داری از قول من بهشون سلام برسونی و بگی آخه چرا ؟
خدا کنه این تعطیلی ناشی از مشکلات نباشه ...
بهرحال ممنون میشم که بهم اطلاعی بدی ...

سلام اقا بهمن عزیز
راستش خبری ندارم
هرجا هستند سالم باشن و دلشون شاد
ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻋﺸﻖ ﺭﺳﻢ ﻭﻓﺎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﮕﺬﺭﯾﻢ
ﯾﺎﺭﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﮔﻠﻪ‌ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ، ﺑﮕﺬﺭﯾﻢ

بهمن سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 15:08 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام کاکتوس جان عزیز
خدارو شکر به سلامتی از زیارت کربلای معلی برگشتم .
اونجا خیلی برات دعا کردم .برای سلامتی و سعادتت . برای رسیدنت به آرامش واقعی ...برای حُسن عاقبتت .
کلی دعات کردم ...
میدونی برای شما یه جور خاص دعا میکردم ...آخه از قبل یه دوست مشترک سفارش شمارو بهم کرده بود.

سلام اقا بهمن بزرگوار
به سلامتی
مرسی که همیشه دعاهای خوبتون شامل حال ما میشه
ایشالا اون دوست مشترکم هرجاهست شاد و سالم باشه
مرسی بابت همه ی دعاهای قشنگتون
ایشالا همیشه تنتون سالم و دلتون شاد و سایتون بالاسر خانواده ی محترمتون باشه

. سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 11:47 http://secret-sorrow.blogsky.com

:(

فکر نمیکردم هنوز این طرفا بیان !!!
خیلی تعجب کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد