کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

پدرانه !!!


 


 آب را گل نکنیم ؛ پدرم در خاک است …



وقتی دیروز باران بارید

“آن مرد در باران آمد” را به یاد آوردم
“آن مرد با نان آمد”
یادم آمد که دیگر پدرم در باران
با نانی در دست
و لبخند بر لب
نخواهد آمد

دیروز دلم تنگ شد و با آسمان و دلتنگی‌اش
با زمین و تنهائیش
با خورشید و نبودنش
به یاد پدر سخت گریستم



پدرم وقتی رفت سقف این خانه ترک بر داشت

پدرم وقتی رفت دل من سخت شکست



پدرم وقتی رفت آسمان غمزده بود

و زمین منتظر …..



زندگی چرخش ایام و گذار من و توست



و کسی گفت به من:

آب را گل نکنید
پدرم در خاک است

زندگی می‌گذرد
کاش یک فاتحه مهمان شقایق باشیم
و زمین کوچک نیست
دل ما تنگ و نفس سنگین است
کاش میشد آموخت که سفر نزدیک است
خاطر خاطره‌ها را نبریدش از یاد
زندگی می‌گذرد...

بیاد همه‌ی پدرای که در خاک هستند


نویسنده : ناشناس


نظرات 8 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 19:01 http://rooz-2020.blogsky.com/

چیزی ندارم که بگم کاکتوس عزیزم...
بجز اینکه خدا به موقع میرسه..همین
یادپدران خفته درخاک گرامی...

به قول یاس :
می دونم کیلیشه ای اما
همه چی درست میشه
یا همه چی رو درست می کنیم
به امید اینکه غما دور میشن

خسرو چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 22:06

. درود . این چندمین نظری است که برای زیباترین گل خار
. دار جهان می نویسم . بانوی اندیشمند . و دوست
. مشترکمان . . ماهی سیاه کوچولو . . . رفته بودم سفر
. تحقیق . . با دست پر آمده ام . . و منتظر حضور با
. سعادت گرامی مخاطبان خود هستم . موفق باشید .

درود .....
خیر مقدم جناب
خمت می رسم

خسرو دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 23:15

. درود . بر دوستان خوبم . . . که علت دل تنگی خود را
. نمی دانند !!! . . از وختی خوان هشتم
. چند روزی تعطیل شده . . دل آدم های خوبم آب شده !!
. لطفا با یه دسته گل تشریف بیاورید .
..........................................
................ چی شده . . هم تائید می
. کنی . . هم پاسخ میدهی . . . شاید منتظر من
. من بودی

درود ....رسیدن بخیر دوست عزیز
خوشحالم که از تعطیلات برگشتید ..
چی شده ؟؟؟؟؟

نمی دانم چرا همیشه
رفتن تو مساوی امدن من است
شاید هم رفتن من مساوی امدن تو
....
و شاید

تبدیل به فصل های پشت سر هم شده ایم
تا تو می ایی من می روم و
تا من نروم تو نمی آیی

با دسته گل خدمت می رسم

بهمن یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 17:23 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام کاکتوسی جان
همین طور الکی الکی " پدرانه " نوشتی یا میدونستی چند روز دیگه غم از دست دادن پدرم ، تاج سرم ، چشم و چراغ زندگیم برام تازه میشه؟

" آسمان چشم او آیینه کیست
آنکه چون ایینه با من روبرو بود
درد و نفرین ، درد و نفرین بر سفر باد
سرنوشت این جدائی دست او بود ...

سلام اقا بهمن بزرگوار
نمی دونستم اقا بهمن ...همین جوری نوشتم ...
..خدا رحمتشون کنه ...
درد و نفرین ..درد و نفرین بر سفر باد
سرنوشت این جدایی دست او بود ....

خوبم کاکتوسی
دلم برای همه تنگ شده

خذآ رو شکر که خوبی
حتما همه هم دلشون واسه تو تنگ شده

سحر خانم جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 14:57 http://sahar8.vba.ir

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
89651

خواهش میکنم

ماهی سیاه کوچولو جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:03 http://1nicegirl8.blogsky.com

خوبی عزیزم؟

ممنون خوبم
خودت خوبی؟

کاکتوس جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 00:28

سکوت گورستان رامیشنوى؟
دنیا ارزش دل شکستن را ندارد ... میرسد روزی ک هرگز در دسترس نخواهیم بود ...
خاک آنتن نمیدهد ک نمیدهد...!
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ غصه ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻧﺎﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯼ؟
ﭘﺲ ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ
ﻋﻤﯿﻖ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺶ
ﻋﻤﯿﻖ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
بودن را
ﺑﭽﺶ
ﺑﺒﯿﻦ
ﻟﻤﺲ ﮐﻦ
ﻭﺑﺎﺗﮏ ﺗﮏ ﺳﻠﻮﻟﻬﺎﯾﺖ لبخند بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد