کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

نباید



 

 گاهی وقتا

یه چیزایی نباید اتفاق بیوفته

دیروز ....

دلم بدجور گرفته بود

هم خودمو لعنت کردم ...هم تو رو

همیشه برات دعا می کردم ..

همیشه وقتی می رفتم زیر بارون

اولین نفر برای تو دعا می کردم

اما دیروز ...خیلی فرق داشت

لعنت به من ...لعنت به تو

نباید اینجوری می شد ..نباید


پانوشت:

شایدم بازم ......

فقط تقصیر خودمه......

بازم مثل همیشه بیخیال


پانوشت 2:

عجیب اهنگ ماه پیشونی چاووشی

همدمم شده ....

ماه و سرما و تکرار اهنگ

میون این همه سرگردونی
دل من گرفته ماه پیشونی


پانوشت3:

94/11/30


نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 20:53 http://www.life-bahman.blogsky.com

پسرم فرزاد ، دو سه روزی اومده بود پیشمون ...
همش ماه پیشونی گوش میداد ...
یعنی اونم بد جوری دلش گرفته است ...؟؟؟
حتمن همینطوره ...
خانمم نگران بود ! بهش گفتم بذار توی خودش باشه ... ما که نمیتونیم کمکش کنیم بذار لااقل ماه پیشونی به دادش برسه ...
امیدوارم حالا که اینارو میخونی حالتون خوب و خوش باشه ...

حتما همین طوره ...این چاوووشی با این اهنگاش
بدبختی اینه فقط ماه پیشونی مبی تونه به دادش برسه ..از دست این ماه پیشونیا
خانومتون حق داره ...دفعه بعد که اومد پیشتون یه چایی دونفره و یه خلوت مردونه شاید باعث بشه کمی حرف بزنه ....
به تو می‌گم که نشو دیوونه ای دل
به تو می‌گم که نگیر بهونه ای دل
......................................
ه تو می‌گم عاشقی ثمر نداره
واسه تو جز غم و دردسر نداره
..................................
عقلم رو زیر پا گذاشتی رفتی
تو من رو مبتلا گذاشتی رفتی
به غم زمونه ای دل
من رو جا گذاشتی رفتی
به خدا من رو رسوا کردی ای دل
همه‌جا مشتم رو وا کردی ای دل
فتنه بر پا کردی ای دل
من رو رسوا کردی ای دل
می‌دونم تو دیگه عاقل نمی‌شی
تو دیگه برای من دل نمی‌شی

رها یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 01:33

سلام کاکتوس قشنگم
چی شده؟
نبینم دلت غمگین باشه
بیا بهم بگو ببینم چی شده

سلام عزیزم

باشه

سحرررررررررررررر یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:45 http://maloosak.69.mu

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی خوبیییییییی دارین
6518

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد