کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

عیدانه...



قرارمان

همین بهار

زیر شکوفه های شعر

انجا که واژه ها

برای تو گل می کنند

انجا که حرف های زمین افتاده ام

دوباره سبز می شوند

و دست های عاشقانمان

گره در کار سبزه ها  می اندازند

قرارمان زیر چشم های تو

انجا که شعر

نم نم شروع می شود


مینا اقازاده

 

 پانوشت:

خوب یه سال دیگه هم گذشت ...

امیدوارم امسال عیدتون پر باشه

از عیدی های قشنگی که اول

دلتونو شاد کنه بعد جیبتونو

روز و روزگارتون پر از ارامش و

شادی در کنار عزیزانتون ....


 


یکی یکی دارن  می رن

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 15:34 http://www.life-bahman.blogsky.com

کاکتوسی جان !
میگم دیگه الان دیر نیست به کسی ، به عزیزی ، عید رو تبریک بگی ؟
.
.
.
بابا بیخیال ! آرزوی سعادت و آرامش و خوشبختی و نشاط و موفقیت های پیاپی و هزار جور آرزو و دعای خوب برا دوست عزیزی داشتن که زمان نمیخواد ! میخواد؟؟؟

کاکتوسی جان ، برات سبد سبد آرامش و نشاط و دلی مملو از عشق الهی آرزو دارم...
سال نو مبارک باشه انشاالله

جان دلم
نه بابا عامو شما هر وقت دوست داشتی و حال دلت خوب بود عید و تبریک بگو ....
بله زمان نمی خواد
دوست عزیز !!!!!
سال ن شما هم مبارک باشه
همراه با سلامت و تندرستی و ارامش

خسرو سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 23:24

. درود . چقدر تنها نشسته ام و بتو اندیشه می کنم .
. آخر مگر نگفتی می نویسم ورود همگان آزاد جز خسرو
. خان . .
. حالا یک عاشقانه حسابی یبرایم بنویس

درود
بله گفتم ولی نگفتم کی می نویسم
شاید روزی که به مرحله استادی رسیدم
اون جوری کیفش بیشتره
فکر کنم اون روز پشت در های بسته موندن براتون بهتر باشه
عاشقانه حسابی این چه جور عاشقانه ای

نکنه منظورتون عاشقانه های دکتر حسابی
عامو من چیکار به عاشقانه های مردم دارم

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:56 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
عیدت مبارک

سلام
ممنون
سال خیلی خوبی داشته باشی

خسرو دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 14:22

. کمر اشعارم شکست !
. واژه هایم دیوانه شدند !
. وقتی از عشق تو می سرودم !!
. این یادت باشه تا دیگر عاشقانه ننویسی
. راستی یادم رفت سلام کنم
. خوشم آمد . . که از تحمل من سخن گفتی !!
. چقدر نوشتم و تو نیامدی . . تا خودت
. اعتراف کردی

خط سوم منو یاد اهنگ ابی می ندازه
خوب عاشقانه می نویسم رمز دار سر درش می نویسم ورود همگی مجاز به جز خسروخان
اعتراف

biiitaaa شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 21:35 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
9651

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد