کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بی بی آبی



ابری نباش بی بی آبی

بپوش امشب رخت آفتابی

گریه نکن بی بی بی دل

نبض من باش موج بی ساحل

(شهریار قنبری ، بی بی آبی)


پانوشت:

غمگین نباش عزیزکم

من از همین راه دور ،

تو را می بوسم .




نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:35

رمز لطفا

سلام
از این طرفا!!!!
عامو بزار از راه برسی بعد رمز مطالبه کن

ماهی سیاه کوچولو جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 12:16 http://1nicegirl8.blogsky.com/

بوسه ت رسید:)

ﺑﻮﺳﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ
ﮐﺸﯿﺪ
ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﻧﻘﺎﺷﯽ

ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﻃﺮﺡ ﻟﻮﻧﺪ
ﺭﻭﯼ ﻗﺎﺏ
ﻟﺒﻬﺎ

ﺑﻮﺳﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ
ﺧﻮﺍﺳﺖ
ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﻗﻬﻮﻩ ﺗﻠﺦ
ﺩﺭ ﻏﺮﻭﺑﯽ ،ﺧﺴﺘﻪ

ﻧﻮﺷﯿﻦ ﺟﻤﺸﯿﺪﯼ

ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺳﻪ ﻋﺎﯾﺎ ؟
ﺑﯽ ﺑﯽ ﺍﺑﯽ ....ﻣﺎﻫﯽ!!!!
فعلا که ستاره ی سهیل شدید ...

من وزیبام دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 17:46

خوشمان آمد عسکش خوشله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد