کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بچگی!!!



از پایین دومی خیلی جیگره
شیطنت از چشماش می باره
خیلی دوست داشتنیه

 
 
زندگیتون پر از نشاط بچگی ....


نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 15:29 http://www.life-bahman.blogsky.com

راستی ، به نظر من اون اولی از پایین ، خنده ی خیلی زیبا و دل نشینی داره . از اون خنده هائی که دوست داری همش برات بخنده ...
ببین توی عکس پایینی هم چقدر قشنگ میخنده ؟

ای بابا اقا فقط مون اون بالایی
یکی بیاد اونم به سرپرستی قبول کنه و تموم بشه بره داستان این انتخابات
بچه ها همشون قشنگ می خندن اما بعضیا خیلی قشنگ تر

بهمن دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 15:27 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام کاکتوس جان عزیز
بعد از مدتها بازم اومدم . و توی این مدت خدا میدونه چقدر توی فکرت بودم . همش میگفتم نکنه کاکتوسی عزیز بگه این عامو چقدر بی وفاست ...
راستش نگران بودم نکنه از دستم ناراحت بشی و اون همه تیله که قولش رو دادی !!! از دستم بره ...خخخخخخخخخ

از همه ی اینا گذشته برات بهترین ارزوهای ممکن رو دارم . آرزوی سعادت، سلامت ، خوشی و خوشبختی توامان ، و مهمترین آرزو ...:
آرزو میکنم ته ته ته سرنوشتت ، خداوند مهربون و حکیم ، با دست قدرتمند خودش ، و کمال مهر و محبت بنویسه : کاکتوسی من ، عاقبت بخیر شده ..."
الهی آمین ...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عامو
خوش اومدید قدمتون روی چشمام
بفرما بفرما چایی تازه دم
http://pic.photo-aks.com/photo/images/food/drink/large/cup_tea_tea_party.jpg
دیگه دیر اومدید بند و بساط عید تموم شد فقط چایی مونده
نه عامو ..من ناراحت بشم ...نه بابا فقط یکم نگران شدم نکنه اتفاقی افتاده باشه اخه قبل عید یهو غیب شدید و تو عید اومدم دیدم نظراتم جواب نداره
تا دیروز که اومدم دیدم بالاخره ظهور کردید
از کسی توقعی نیست که دلخوری پشتش باشه عامو
هر کسی اومد قدمش رو چشمام و هر کسی نیومد
تنش سلامتو قلبش شاد
همینم که هستید و سر میزنید و با حرفاتون کلی انرززی میارید ممنون
اقا من میگم عامو نگران چیه خو بگو نگران تیله هاست ..ای دل غافل ..
هی روزگار ...پیشی بیا منو بخور و این حرفا ...خخخخ
ممنون از ارزوی قشنگتون ایشالا ته قصه ی هممون خوب باشه
امییییییییییین

سهیلا یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 20:53 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلااااااااام....خوفی؟
من با دومی ازبالا خیلی حال کردم...برعکس اونی که تو اشاره کردی برای من جیگره....
بعلههههههه...مااینیمممممممم
بعدشم زندگی خودت پرازنشاط کودکی...والا بغرعان

سلاااااااااااااام
کجایی بابا
معلوم سفر و این حرفا و اون حرفا باعث شده سراغی از ما نگیریا
دومی از بالا .....اها ...بله ...خوب ....
ممنون
باشه اصلا نشاط کودکی مال خودم ما که به همینم راضی هستیم
اما نمیشه که
ممنون که اومدی دلم تنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد