کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

فروشگاه خودکشی !!!




جونم براتون بگه که امروز

این انیمیشنو دیدم و بسی پسندیدم ...................

خیلی جالب بود .............................................

افسردگی و مرگ و شادی رو خیلی

زیبا به تصویر کشیده بود....................................

یعنی من می میرم برای الان (پسر خنده رو داستان )

خیلی باحاله .................................................

یه توصیه دوستانه حتما این انیمیشنو ببینید .

 

داستان  برگرفته از رمانی به همین نام

اثر ژان تیله (به انگلیسی: Jean Teulé)

می‌باشد و درباره خانواده‌ای است که

فروشگاهی که لوازم مورد نیاز برای

خودکشی را می‌فروشد، اداره می‌کنند.

اما بعد از به دنیا آمد فرزند، خانواده

تمرکزش بروی کار را از دست می‌دهد.

فرزندی که هر کسی اطرافش باشد

را خوشحال می‌سازد…


پانوشت:

بسی لذت بردیم زیاد

باشد که شما هم لذت ببرید زیاد


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 13:33

ینی اسم این انیمیشن فروشگاه خودکشی هست؟با این نام دنبالش بگردیم؟

بله عزیزم
اولش خیلی جالب نیست
من خودم اگر وسطشو یهویی نمیدیدم
شاید اصلا نگاهش نمی کردم خخخخ
ولی کلا جالبه جامعه الان و حال و روز خودمونو نشون میده ...شایدم من فکر می کنم اینجوریه
فکر کن یه مغازه بود پر از وسایل مردن خودت می رفتی انتخاب می کردی چطوری بمیری ...سخته ها ...فکر کنم یهویی مردن بهتره ...نمیدونم تیکه اخر فیلم جالبه اونجا که روحامیگن ما اشتباه کردیم و قدر زندگیرو ندونستیم ...چی درسته و چی غلط نمیدونم..فقط میدونم الان دوست دارم ..
بقیه حرفا بمونه واسه بعد ...

ماهی سیاه کوچولو جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 23:12 http://1nicegirl8.blogsky.com/

میخام

برو ببین خوب....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد