کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

جان دلم !!!



گاهی وقتا چقدر ادم دلش برای

یه جانم ...یه جان دلم تنگ میشه

فقط دوست داری صداش کنی و

اونم بگه :

جانم !!!!

  

بعضی ادما این جانم و جان دلم رو یه جوری

میگن ،که دل ادم بدجوری اب میشه .........

یعنی انقدر احساس پای این جانم می ریزند

که با تمام وجودت می تونی حسش کنی .

گاهی ادم دلش برای همین ساده ها تنگ

میشه .یکی از کسایی که جان دلم رو خیلی

با احساس می گفت ،مصطفی مهدی تو برنامه

شب کوک بود. انقدر این جان دلم رو قشنگ

میگفت که فقط دوست داشتی مجری صداش

کنه و اینم بگه جان دلم ...........


پانوشت:

بعضی از کلمات بدجوری احساس دارن .

نظرات 2 + ارسال نظر
N@s!m پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 19:29

اگه همه دنیام وقتی صداشون میکنم بگن : جــــــانــــــــم !
بازم من دلم وا3 کوفت گفتنای زیبا تنگ میشه !!!

ب همین سوی چراغ مودم


ایول خیلی با حال بود
خدای یوزارسیف نگهدار تو و زیبا خانومت باشه
یه کتاب می خوام بخونم اسمش هست زندگی زیباست
حالا بخونمش ببینم زندگی زیباست یا زیبا زندگیست

ماهی سیاه کوچولو جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 23:11 http://1nicegirl8.blogsky.com/

منم خوب، کوفت میگم؛)

منم خوب؛هوم چیه می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد