کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

عجیب و غریب!!!

داشتم تو نت دنبال عکس می گشتم

که چشمم افتاد با این عکس

خیلی واسم  عجیب بود ....


  


بعد فرستادم واسه خواهری و بهش گفتم به نظرت این چیه ؟





گفت : پیشبند

گفتم : اره خیلی قشنگه

اون وقت به نظرت با این دلشون میاد ظرف بشورن ؟

گفت: فکر کنم طرف ماشین ظرفشویی داره

اینو می پوشه وای میسه کنارش تا ماشین ظرفا رو بشوره

بهش میگم سفیدشم هست .



میگه اونی که سفیدشو میخره دیگه خیلی کدبانوهستش

ظرفا رو میذاره تو ماشین و ازش فاصله میگیره و

 وای میسته تا ظرفا رو بشوره ...

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 22:14

ﭼﻪ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﭘﺸﺖ ﻭﯾﺘﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﯽ‌ﭘﻮﺷﯿﺪ.
ﺗﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ
ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻫﯿﭻ ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﯽ
ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻢ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ.
 
"ﺭﻭﯾﺎ ﺷﺎﻩ ﺣﺴﯿﻦ ﺯﺍﺩﻩ"

نازنین شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 22:09

بعله میبینم جملات قصار مارو نوشتی
خخخخخخ
چه خبر خوبی کاکتوس جونم

دیگه دیگه
فدات خوبم

N@s!m جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 18:51

واااااااااااااااایییی این سفیده هَه واس شب
عرو30 خوبه بپوشی بیشینی با شاخ شمشاد در نهایت
عقشولانگی ظرف بشوری


+ اصن گند زدم ب هرچی صحنه عشقولانه س

آخ آخ آخ یادم رف اینم بگم >>> باس یکیشو واس زیبا بگیرم
فک کنم ببینه خعلی خوشش بیاد

از دست تو
اره حتما بخر براش حتمی خوشش میاد

مهدیس پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 13:27

وووووووووی این چقدر خوشکلهههههه

اره خیلی
شما عروس بشو کادو از اینا واست میارم

کاکتوس چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 23:51

مرده شور فکرایی رو ببرن
که وقتی حالت خوبه یهو
میان حالتو خراب میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد