کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

شقایق های وحشی !!!

 

 

این شقایقا عشق منن

خیلی قشنگن

همیشه وقتی می رم شمال

دنبال جایی می گردم که بتونم شقایقارو پیدا کنم

دفعه قبل که رفته بودم شمال

شانس ما زد و ساری یه نمایشگاه  عکس برگزار شد

عکاسشم کسی بود که عکساش معرکه بود

از شقایقا عکسایی میگیره که دیونه میشی ...

خوب ما هم مجبور شدیم یه سفر تنهایی ساری بریم

اولین بارم بود که می رفتم ساری

و تمام راه به خودم می گفتم این همه راه

اونم برای دیدن چندتا عکس .....

خلاصه که رفتم و عکسارو دیدم

عکاس باشی هم بود ....

بسی بسیار از دیدن عکس ها شادمان شدیم ...

.........................

خوب می بینم که دوستای وبلاگی

همراه با روزه نخوردن و نیاشامیدن

روزه ننوشتن هم گرفتن ....

چرا خبری از نوشته هاتون نیست؟؟؟؟

خوب دلم تنگ میشه .....

......................

بیاید این شبا برای هم دعا کنیم

دعا کنیم برای دوستی که پروفایلش غمگین شده

دعا کنیم برای دوستی که دلش دیدن عزیزشو می خواد

بیاد دعا کنیم برای کسی که دلش گرفته

بیاد دعا کنیم برای همه ی کسایی که مریضن

برای کسایی که منتظر یه جوابن

برای کسایی که دلشون شکسته

برای کسایی که ....

برای کسایی که ...

یادمون باشه گاهی زندگی بعضی ادما در گرو یه دعاست

یه انرزی مثبت ...یه همدردی ساده

بیاد این شبا خیلی ساده ی ساده برای هم دعا کنیم

امیدوارم فردا روز خیلی خیلی خوبی برای هممون باشه

امیییییییین


این گلا با طراوت و شادابیشون تقدیم به تک تک شما عزیزان  .


نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 18:01 http://www.life-bahman.blogsky.com

کاکتوسی جان عزیز
اول برات دعا میکنم که همیشه به سیر و گردش و تفریح با دلی شاد و تنی سالم...
و بعد اینکه متاسفانه یا خوشبختانه مسئولیت اداری من زیاد شده ... کارم توی اداره از هفت صبح شروع میشه و تا هفت شب و گاهی بیشتر ادامه داره... خیلی خیلی روزای پرکاری رو سپری میکنم . دیگه مثه سابق نمیتونم به دوستان عزیزی چون شما سر بزنم.
توی وبلاگ خودمم خیلی کم کار شدم و این کم کاری ربطی به روزه نداره.
امیدوارم کم کاریهامو به پرکاریهای خودت ببخشی...

بله اقا بهمن بزرگوار
ممنون عامو ...ایاشالا ...ایشالا ..ایشالا
سفر خیلی دوست ارم ...
مدیر مدیره ...خود مدیره
مگه تیرویید که کم کاری و پرکاری داره عامو
هرجا که هستید شاد و سلامت باشید
بگذریم که دوستان یواشکی در گوشمان گفتن که در اینستا گاهی فعالیت مبسوطی دارید
ایشالاکارا خوب پیش بره اقا بهمن
همین که گاهی یادمون میکنید کافیه

َAmir چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 16:43

زندگی و زن و بچه و گرمی و هوا و طوفان هوا
دیگه سخت شده زندگی
===========================
ایشالله که همیشه شاد باشی کاکتوسی عزیزم
مرسی که هستی
نمیدونم شاید همونطور که میگی باشه ": )

زن و بچه و گرمی هوا ....
عامو شما کی زن و بچه دار شدی
حداقل یه شیرینی می دادی گدا
اخ اخ جوون مردم از دست رفت
قبلا هر کسی متاهل میشد اول خوشبختیش بود ...الان اول بدبختی
مبارک باشه ...
اهنگ ادم بدی نبودم مهدی جهانی رو وقت کردی بگوش
ایشالا همیشه خوب باشی

َAmir چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:55

سلام
دمت گرم!این شقایقا خیلی باحالن!

گلهای محل ما دارن خشک میشن!متاسفانه هعی

چطوری کاکتوسی؟

سلام
دمت خودتون ولرم اقای دیر پیدا
چقدر بد ...هی
خوبم ،ممنون
ولی شما یه چیزتون هست؟!!!!

کاکتوس سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 23:25

کاش امشب کسی برایم فال فروغ بگیرد
انگار کمی دلم گرفته ....

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 20:40 http://1nicegirl8.blogsky.com

منو دعا کن مهربان

آه از ایـــن دل

کــه بــه صــد بــنــد

نــمــی گــیــرد پــنـــد ...

#حافظ
تو هم منو دعا کن ماهی
یه جارو پیدا کن کمی بنوس
می ترکی بچه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد