کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

زنده باد عشق ...



اره زنده باد عشق ...

زنده باد مهر...

زنده باد دوست داشتن ...

همیشه که نباید گفت عشق کشکه ...


 

 

 


گیرم عشق گاهی بهت دروغ گفته باشه ...

( بی هوا با چشم بیدار

در به در در کار دلدار

گفتم ای باد گنهکار

مستم کن با فکر بیدار

...........................

(هر سویی که بنگرد دلبر

هر جایی که می روم دلبر

ای داد از بیداد دلبر

فریاد از بیداد دلبر)



گیرم عشق گاهی بهت خیانت کرده باشه ...

(گریه ها کردم درو شاید نبندی
قصه ها گفتم کمی شاید بخندی
خاطراتم از همین سی سال و اندی
گریه ها و قصه ها و خاطراتم لای در له شد
دل لای در له شد
دل لای در له شد ، دل لای در له شد)



گیرم عشق گاهی تو رو، بد تو دو راهی گذاشته باشه ...

دور از گونه های خط خطی شراب تلخت شبم پریشان است)

پشته سایه هایه چشمت فدایه چشمت قصیده پنهان است

گیرم عشق ....

گیرم عشق ...

گیرم عشق ...

اما هرچی باشه عشق عشقه ...



(در عشق جانان جان بده، بی‌عشق نگشاید گره

ای روح اینجا مست شو، وی عقل اینجا دنگ شو)


همیشه یه عطش هر چند ناچیز و کوچولو ،

 تو وجود ادما برای امتحانش برای لمس

دوبارش باقی میزاره  ......

یه عطش که هر چقدرم عشق بهشون بدی کرده باشه

بازم برای داشتنش برای لمس دوبارش ادمو بی قرار

 می کنه .هر چقدر خودتو  به کوچه علی چپ بزنی ...

هر چقدر بگی عشق کشکه ....

هر چقدر نخوای بری سمتش ...

فایده ای نداره .....

بالاخره یه روزی ..یه جایی ...

مچتو میگیره و با خودش می بره ...

این عشق همیشه عشق به جنس مخالف نیست ...




(دلبند و دلخواهی چه شیرین سخنی

نمی کنم باور که مهمان منی

نمی کنم باور که با خنده ی خود

سکوت سنگین را چنین شکنی

قدم نهـــــــادی در خانه ی من ……

 شد از تو روشن کاشانه ی من

سبو بیفکن ، پیاله بشکن که باده مستی ندهد

خوشا به حالی که خود مجالی به می پرستی ندهد

تو نور چشمان منی بر دو چشمم قدمت

 نرو از این خانه نرو، تا نمیرم ز غمت

به کنارم تو بمان، به شام تارم تو بمان

تو بمان با من عاشق که به سر

همه سودای تو دارم تو بمان)


گاهی عشق به یه همنوعه ...

گاهی عشق به اعضای خانوادت ...


گاهی حتی عشق به یه برگ گل و اواز پرنده ها ...



حتی عشق گاهی همین نسیم خنکیه که صبح زود

 بدنتو لمس می کنه و تو رو پر از ارامش می کنه ...

و از همه مهتر عشق گاهی عشق به خودته

اینکه چند دقیقه خلوت کنی و با وجود همه ی

اشتباهاتی که کردی ...با وجود همه ی تلخی هایی

که تو دنیای واقعی وجود داره خودتو محکم بغل کنی

 و یه لبخند بزنی و بگی :


دوستت دارم عزیز ترینم .


 

پانوشت:

پس زنده باد عشق


پانوشت2:

شعر های داخل پرانتز از سه اهنگ

اتاق گوشواره ،دلبند ، باد گنهکار

گروه دنگ شو انتخاب شده

سبکشون جالبه


نظرات 4 + ارسال نظر
N@s!m دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 19:42 http://paeiz74.blogsky.com

سلام بر کاکتوس گلی خودم خوبی برادر؟
پستت خییییلی قشنگ بود...لایک
دقیقا نقطه مقابل پست چن روز پیش من...خوش بینانس !

بااین حال عالی بود خوشم اومد

سلام بر نسیم اباجی خودم
خوبی؟
قابلتو نداره ...
گاهی باید الکی خوش بود

مهدیس دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 02:48 http://maheman66.blogsky.com/

اگه اینجوریه پس زنده باد عشق
من اصلا دنگ شو گوش نکردم

گو ش بده دختر جان
مخصوصا باد گنهکارشو

Niloooofar دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 00:45 http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
5618

بهمن یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 23:49 http://www.life-bahman.blogsky.com

دروغ چرا، راستش کمی از این نوشته رو خوندم. حالا یا فرصت ندارم یا حوصله یا هر دو...
ولی فقط دلم خواست یه کامنت به یادگار اینجا بذارم...
ضمنن عشق، در این روزگار ظاهرن کشکه ...

منم همین جوری شدم نوشته ها طوانی باشه حوصلم نمیگیره بخونم ولی با این حال خودم طولانی می نویسم
ممنون
عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه
شما دوره خوبی زندگی می کردین عامو بهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد