کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

ماهی های قرمز عید ...



ماهی های قرمز عید را

دو به دو

در تنگ های کیسه ای شفاف می گذارم

و با روبانی قرمز به درخت بی برگ می بندم
دیگران به این ماهی فروش دیوانه می خندند
اما ،کس نمی داند که تو
هم عاشق ماهی های قرمز بودی
هم نگران تنهاییشان
و هم دلواپس درختان بی برگ.


نظرات 10 + ارسال نظر

این روزها دلتنگتر از همیشه م

مهدیس شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 16:04 http://maheman66.blogsky.com/


خوبی کاکتوس؟

خوبم
سر یه دو راهی گیر کردم
دعا کن برام ،خیلی

کاکتوس چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 23:31

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ
ﻫﻨﻮﺯ ﺭﺍﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ
ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻭ
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺷﮑﻠﮏ ﺩﺭﺑﯿﺎﻭﺭﯼ
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ‌ﺑﺎﺭ ﺧﻨﺪﻩ‌ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ

ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﯽ ﺑﻨﺸﯿﻨﯽ ﻭ
ﺣﻤﺎﻗﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ
ﯾﮑﯽ ﯾﮑﯽ ﭘﯿﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﺸﻤﺎﺭﯼ
ﺍﯾﻦ ﺧﻨﺪﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺑﯽ‌ﺷﻤﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ
ﺍﮔﺮﭼﻪ ﮐﻤﯽ ﺗﻠﺦ

ﯾﺎ ﺍﮔﺮ ﻫﯿﭻ‌ﯾﮏ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﺸﺪ
ﺑﯽ‌ﺩﻟﯿﻞ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﺑﻠﻨﺪ
ﻗﺎﻩ ﻗﺎﻩ ﺑﺨﻨﺪ
ﻗﻬﻘﻬﻪ‌ﻫﺎﯼ ﻫﯿﺴﺘﺮﯾﮏ ﻫﻢ
ﮔﺎﻫﯽ ﮔﺮﻫﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ‌ﺍﯼ
ﻭﻗﺘﯽ‌ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ
ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺠﺎﻟﹻ ﺗﻮﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ

ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺯ ﻧﺸﺪ
ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ
ﺩﺳﺖ‌ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻦ
ﭘﯿﺸﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺍﻧﮕﺸﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺩﺭﻫﻢ ﻓﺮﻭﺭﻓﺘﻪ‌ﺍﺕ ﺑﮕﺬﺍﺭ
ﻭ ﺯﺍﺭ ﺯﺍﺭ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻦ
ﺁﻥ‌ﻗﺪﺭ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻦ
ﺗﺎ ﮔﺮﯾﻪ‌ﻫﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻧﺪ
ﺣﺘﻤﺎﹰ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺗﻮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﻟﺒﺨﻨﺪ

ﺷﻬﺎﺏ ﻣﻘﺮﺑﯿﻦ

خسرو سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 23:19

من جنگلم که شاخه های سبز تناورم
. بر هر پرنده ای . آشیانه می شود .
. بر آهوان گریز پا
. از بیم تیر و دام صیادها
. پناهگاه می شود .
. بس مرغکان و آهوان و پرستو بدامنم
. آرام نشسته و آشیان گرفته اند
. شبنم به روی بی شماره برگ های من
. شعر مرا در زلال خویش
. تکثیر می کند
. درود . گویا دیگر به وبگاه خودت هم نمیآیی !!!! .
. خوان هشتم در انتظار شماست .

درود ...چند وقتیه نتونستم بیام
شرمندم واقعا
ممنون از حضورتون

بهمن دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 21:56 http://www.life-bahman.blogsky.com

میدونی چرا دو به دو؟
چون تنهائی خیلی سخته! خیلی خیلی سخت...


برای هینم ماهی فروش دو به دو کنار هم قرارشون داده
چون خودش تنهاست

سهیلا یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 10:58 http://fortuna.blogfa.com/

دلم ماهی خواست خب

بفرمایید خوب
http://up.royayekhis.ir/up/royaye_khis/Pictures/984869389.png

خسرو جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 23:31

. وفا نکردی و کردم بسر نبردی و بردم
. شکستی و نشکستم بریدی و نبریدم
. کی ام شکوفه اشکی که در هوای تو هر شب
. ز چشم ناله شگفتم به روی شکوه دویئم
. مرا نصیب غم آمد ز شادی همه عالم
. چرا که از همه عالم محبت تو گزیدم ........استاد اوستا .
. درود . این شعر بهتر بود تا این که من گله کنم !!! .
. تازه . . . ثبات عهد مرا دیدی ای فروغ امیدم !!!! .

شعر فوق العاده زیبایی بود
شرمندم چند وقته کارا زیاد شده و حوصله کم
شما همیشه لطف دارید
در اسرع وفت جبران میشه

کاکتوس چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 22:21

ز گلورینا به ایرزاک....✉
سلام بی معرفت جان

امروز بعد از مدت ها پایم را از خانه بیرون گذاشتم

تنها! اجباری!

برایِ...اووم...برایِ...بگویم تعجبت میگیرد!
راستش را بخواهی برای خرید قهوه بیرون رفتم!
شاید باورت نشود اما اعتیاد پیدا کرده ام به این مایه تلخ و بد طعم!
یادت هست ان روزها که روی صندلی مینشستی و قهوه مینوشیدی چقدر غر میزدم؟
میگفتم این همه نوشیدنی شیرین و خوش مزه در دنیا وجود دارد چرا این تلخ بد رنگ را میخوری؟!

لبخند میزدی و میگفتی آرامش میدهد...

به دنبال قطره ای آرامش فنجان قهوه را لاجرعه سرمیکشم!

آن روز ها که تو بودی آرامش بود....اما الآن...

راستی یک سوال! آن موقع ها که کنارت بودم،که کنارم بودی...نمیتوانستم آرامت کنم که آرامشت را در یک فنجان قهوه جستجو میکردی؟

نقدر بچه و بی تجربه بودم که...آنقدر کوتاهی کردم در جواب محبت هایت که کارم به اینجا رسید!

این روزها دلتنگ تر از همیشه ام...
وقت هایی که دلتنگی قدرتش بیشتر از توانم میشود قهوه را در قهوه جوش میریزم و میگذارم دم بکشد...روی یک صندلی مینشینم و بوی قهوه را میبلعم...بوی تورا میدهد...بوی ان روزها را....
بوی ان روزهایی که با یک شاخه گل از سرکار می آمدی...در اغوشم میگرفتی....

بوی آن روزهایی را که همه مارا در کنار هم میشناختند

چقدر دور شدیم از واژه ما!
ما شد من...ما شد تو!
تو هنوز با ارزشی اما بدان منِ تنها هیچ ارزشی ندارم!
میشود بیایی و دوباره مرا ارزشمند کنی؟

کاکتوس دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 22:50

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLaWAstI1r0N7DNTTXXv5xVx4xPEaoHtfBgf7DyI5mfkAH-jJS
میدونی اهنگ چی میگه :میگه باز منو کشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی
دروغ نگم به جز من یکی دیگه داشتی رفتی
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJPYL1NQpg3iWzFv5txA4Az2dtSMntukYUBqiryecUDtBKXjT81w
از اتاق فرمان میگن دپرس شدی انگار باز تقصیر ماست خخخ
http://weheartit.ir/king-include/uploads/3838e63817fe715fef93c198932b11e7-6098256153.jpg

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVnf9QlLptNuVbVUyz7sebZoE4MQYi5J4g00VaEwnqNZEh6LlmOQ

دلم شور میزنه حلوا شکری جان
لطفادیونه بازی در نیار ...می فهمی؟
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-6CnuOV3rdHshX5oRtLhNyQImjShDdJUKraBxhrZE4mIUfki8kw
خووووووووب باش.

خسرو شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 18:11

ﻧﺎﻣﻪٔ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ
ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﻣﻦ ﺍﺻﻼ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺑﺮﻭﻳﺪ ﻣﺜﻞ ﺁﺩﻡ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﮑﻨﻴﺪ .
ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻌﺮ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮑﻨﻴﺪ .
ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ میخواهید ﺳﺮ ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﮐﻼﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻳﺪ ، ﭼﺮﺍ
ﭘﺎﻱ ﻣﻦ ﺭﺍ ﻭﺳﻂ ﻣﻲ ﮐﺸﻴﺪ؟
ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺧﺪﺍﻳﻢ ﭼﺮﺍ ﻣﻮﺳﻲ ﺭﺍ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ ﺗﺎ ﺷﻨﺒﻪ ﺭﺍ ﺗﻌﻄﻴﻞ ﮐﻨﺪ
ﻋﻴﺴﻲ ﺭﺍ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﻳﮏ ﺷﻨﺒﻪ ﻭبه مسلمانها ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺟﻤﻌﻪ ﺭﺍ؟
ﭼﺮﺍ ﮐﺎﺭﻱ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﻋﻴﺴﻮﻱ ﺷﺮﺍﺑﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻠﻴﺴﺎ یعنی خانه خدا راحت ﺑﻨﻮﺷﺪ!
ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﺷﺮﺍﺏ ﺷﻼﻕ ﺑﺨﻮﺭﺩ؟
ﭼﺮﺍ ﯾﮑﯽ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻫﯿﭻ ﻧﭙﻮﺷﺪ؟
ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺧﺪﺍئی که شما میگوئید ﺑﻮﺩﻡ، ﭼﺮﺍ باید بگذارم به اسم
من ﮐﻠﻴﺪ ﺑﻬﺸﺖ بفرﻭﺷﻨﺪ! ﻳﺎ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﻣﻦ ﺟﻬﻨﻢ کنند؟
ﺧﺪﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺧﺪﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﻗﺴﻢ ﺑﺨﻮﺭﺩ ﺟﻬﻨﻤﺶ ﺭﺍ
اﺯ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﭘﺮ ﻣﻲ ﮐند ﺧﺪﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻥ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﺮﺩﻩ
ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻭﻋﺪﻩ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ !!!. . . بخدا . . من نیستم !!! اشتباه گرفته اید !!
اگر به دنبال من میگردید مرا در عشق ،مهربانی ،بخشش ،آگاهی
گذشت ، راستگوئی و انسانیت پیدا کنید ..البته اگر ....به دنبال من میگردید
. درود زیباترین گل جهان . . یادم رفت
. بنویسم . . خار دار جهان
. در انتظار شما هستممممم

درود ...
متن زیبایی بود
ممنون
چشم خدمت می رسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد