کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

چشم زخم



 

 


و اما چشم زخم چیست؟

وقتی ما از درون حالمون خراب و از بیرون می خوایم

نشون بدیم حالمون خوبه، نتیجه چیزی میشه به نام

چشم زخم!


به موضوع چشم زخم در دین مبین اسلام و در بعضی

روایات بزرگان اشاراتی شده است .


 بخشی از این چشم زخم،از نظر علمی نیز بوسیلة

سیاله مغناطیسی مخصوصی که از چشم بیرون

می‌پرد،قابل توجیه می‌باشد، هر چند عوام الناس

آنرا با مقدار زیادی از خرافات آمیخته‌اند.»


اثر عمیق چشم در دیگران که موجب هلاکت یا بیماری

آنها شود از نظرعقلی محال نیست. چه اینکه بسیاری

از دانشمندان امروز معتقدند در بعضی از چشم‌ها نیروی

مغناطیسی خاصی نهفته شده که کارایی زیادی دارد

حتی با تمرین و ممارست. می‌توان آن را پرورش داد.

خواب مغناطیسی از طریق همین نیروی مغناطیسی

چشم‌هاست.


مثلا:
من یه نوزاد دارم، هر چی میدم میخوره، لپ از لپ دونش

نمیزنه بیرون! مثل آدم های استخونی. میرم خونه فامیل

. اون ها یه نوزاد دارن هم سن نوزاد من، ولی لپش مثل

دو تا هلو! اونم از این هلو زعفرونی ها! میرم لپش رو

میکشم و میگم "تپل مپل عمو چطوره؟" ولی تو دلم میگم

"بچه بترکی! چی میدن تو میخوری!


 وقتی از درون حالتون بد باشه و از بیرون بخواید نشون

بدید که حالتون خوبه، چشم های ما منفی ترین

انرژی های ممکن رو از خودشون ساطع می کنن.


 
من 20 ساله کارمند یک اداره ام. همین جور کارمندموندم.

پسر عموم 5 ساله اومده توی اون اداره استخدام شده.

پسر عموی من پارتی داره توی اون اداره و بعد از 5 سال

بهش حکم "معاون مدیر کل" دادن! من 20 ساله اونجام

ولی هنوزم کارمندم! از این گل ها دیدین که انقدر بزرگه

که آدم پشتش دیده نمیشه! یه دونه از اون گل ها میخرم

و میرم دم در اتاق پسر عمو، در میزنم میگم:

"پسر عمو مبارکه! حقت بود! لیاقتش رو داری! خدا رو شکر

یکی از خاندان ما به جایی رسید!"

تو دلم دارم چی میگم؟ "بمیری الهی! حق من رو خوردی!"

 زمانی که از درون حال مون خراب و از بیرون میخوایم نشون

بدیم که حال مون خوبه، چشم های ما منفی ترین انرژی های

ممکن رو از خودشون ساطع می کنه و اون انرژی منفی یه

اتفاقاتی رو رقم می زند که ما بهش میگیم "چشم زخم"!


 دوستان چشم خیلی قدرتمند است.

مواظب چشم هامون باشیم .و حواسموم

به چشم های دیگرانم باشه.



و اما انرژی دست ها

بیشترین مقدار انرژی در دست ها است. بیشترین

مقدار انرژی رو اول دست ها دارن و بعد چشم ها.

تا به حال کسانی رو که انرژی درمانی می کنن دیدید؟


با چی انجام میدن؟
با دست.
چرا؟
چون بیشترین مقدار انرژی در کف دو دست است.

ما وقتی یه جایی از بدن مون درد می گیره، روش

دست میزاریم و بعدش هم درد مون آروم میشه.


در حقیقت خودمون داریم به خودمون انرژی میدیم،

بدون اینکه متوجه بشیم!


پس مواظب دستامونم باشیم .و بیشتر خودمونو

دوست داشته باشیم.




نظرات 3 + ارسال نظر

کاکتوسی من

مهدیس یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 22:14 http://maheman66.blogsky.com/

وای کاکتوس این مطلب عالی بود مرسی

خواهش می کنم
تو دعا کن حال من خوب بشه ،همش از این پست خوبا میذارم برات .

سُهیلآ جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 20:17 http://fortuna.blogfa.com/

اوم
چشم زخم خیلی مهمه
کلا منفی ها هم زودتر جذب میشن

درسته
واسه همینه میگن با ادمای مثبت و پرانرژی بیشتر باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد