کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

تصویر

امروز دوتا خانمو تو مترو دیدم.خیلی باحال بودن .یکی کمی مسن تر بود ...همش با هم حرف میزدن و می خندیدن ...کوچیک تر یه حرفی میزد بزرگتر یه جمله جالب تر می گفت و می خندیدن ...

ازشون پرسیدم خواهرید ...مسن تره گفت نه دخترمه ...

خنده هاشون قشنگ بود ...یهو دلم لرزید و قلبم گرفت .

گاهی چقدر ساده وجودمون پر از غصه میشه ...

من و تو بارها
زمان را
در کافه ها و خیابان ها فراموش کرده بودیم
و حالا زمان داشت
از ما انتقام می گرفت

گروس عبدالمکیان

پانوشت:

خدایا خودت می دونی این روزام چقدر غم داره

پناهم باش ...لطفا یه معجزه کن ...مثل قبلی 

مواظب کوچولومون باش.امین

لطفا دعا کنید برامون.

ببخشید اینجا دیگه مثل قبل نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 21:09

. درود . گرامی دوست . تصور می کنم . از کودک خودتان
. صحبت می کنید . چه شده مگر ؟؟ . از پسر من با
. سه تا لوزه وحشتناک بدتر که نیست . عمل کردیم
. و اکنون شکر خدا . . به خدا توکل کن . فقط خواهش
. که برایم بنویس . . / حتی خصوصی / که بیماریش
. چیست . تو چه میدانی که من کیستم !! شاید گره ای
. باز کنم . تو روحیه خود را در پیش فرزندت نباز . .
. خودت را شاداب نشان بده . . تا . او هم فکر کند که
. هیچ چیز نیست . تا آرامش داشته باشد . تا روحیه
. داشته باشد . نصف بهبودی . روحیه بیمار است .
. با کودک بگو و بخند . . و در نهان گریه کن . غمین
. باش . اما . کودک را شاداب نگه دار . متشکرم
. که حرفم را عمل می کنی . . به امید سلامتی
. و تندرستی گل قشنگت . بمن اطلاع بده .

ممنون از لطف همیشگیتون جناب فیضی
خدا شما رو برای خانوادتون و خانوادتونو برای شما حفظ کنه ایشالا ...امین

خسرو شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 21:57

. درود . چرا ؟؟ . و اصلا چرا فکر نمی کنی . در میان
. دوستان مجازی کسی باشد که از دوستان حقیقی
. دل سوز تر . و اینطور که تو می نویسی دلش بشکند
. واضع تر بگویم . . آن که تو را غمین ببیند و دلش بشکند
. من هستم . که اکنون با این نوشته ات . دلم گرفته
. سخت هم . حتمن با من حرف بزن . خواهش می کنم .
. گفتن درد بدوستان بیرنگ بهترین دارو برای وجود آدمی
. است . . . آمده بودم بگویم . رویا برایت نوشته
. بیا و پاسخی . . که خوردم کردی . .

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است, و هیچ چیز
نه این دقایق خوشبو , که روی شاخه نارنج می شود, خاموش
نه این صداقت حرفی, که در سکوت میان دو برگ
این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف , نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد,
شنیده خواهد شد
سهراب
این روزا سخت میگذره
یه فرشته ی مریض دارم که ناخوشه
دعا کنید لطفا

خسرو سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 20:39

. درود . چرا اینقدر غمگینانه ؟؟ . کو ؟؟ کجاست ؟؟ .
. آن زیباترین گل جهان که شادی از سرو رویش میریخت
. نه . باور نمی کنم .
. در ضمن . [ بانوی بی همتای لینک من !! ] برای شما
. نوشته . وبلاگ رویای زیبای من . بسیار دوست داشتنی
. مهربان . پیشنهاد می کنم . برایش بنویسی .
. یکی دوبار با او در ارتباط باشد . . . باور کن . که دیگر
. محال است فراموشش کنی .
. رفتی به وبلاگش از من تعریف کن
. سروده زیبایت را زمزمه می کنم . . . همان که .
. رویا خانم برایت نوشته . شاد و خرم باشی

نمیدونم کجاست ...منم دلم براش تنگ شده
مرسی ...تعریف ..بباشه بهش می گم اما فکر نکنم باور کنه

زیزا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 20:42 http://zizaa.blogsky.com/

سلام
موفق باشید

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد