کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

گذشته...

  دلم خیلی گرفته و مثل همیشه اینجا ارامش بخش ترین جای جهانه .رفتم سراغ نظرای وبلاگم و از اول شروع کردم به خوندن .اخ که چقدر دلم تنگ شده برای خیلیا...راستش  چند صفحه که خوندم بغضم گرفت و نتونستم ادامه بدم چون هرچی جلوتر میومدم یکی یکی دوستا حذف می شدن ...چه روزا و چه شبایی بود ...چقدر تو دنیای کوچیک خودمون شاد بودیم ...وقتی دلم می گرفت و یه کلمه می نوشتیم هستی؟ هستم .اون وقت یه ساعتی نمی گذشت که دردامون یادمون می رفت...انقدر حرف میزدیم که دردامون فراموش می شد ...عجب روزگاریه ..

این روزا پر از حرفم و نمی تونم با کسی حرف بزنم اینم از اخلاق گند ما ... بگذریم ...درسته که اگر دوستان بازم بیان دیگه نمی تونم باهاشون حرف بزنم خ‌دشونم میدونن ولی دلم که می تونه تنگ بشه ...می تونه یادشون کنه ...بازم  بگذریم ...

کاش دنیا کمی مهربون تر بود ...کاش


نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 19:40

کاکتوس جان عزیز،
میدونی چرا رفتن دست خودمون نیست؟
راستش یه روزهائی منم همین آرزو رو داشتم..
اگه یه ذره ایمان رو نداشتم خیلی پیش ها قصد رفتن کرده بودم! با دست خودم! ولی نشد که بشه...
و حالا که از اون سالهای لعنتی فاصله گرفتم و حالا که اون روزها برام شده خاطره! کلی از ترس اون روزهام خوشحالم. کلی خوشحالم که خریت نکردم. چرا؟
الان دیگه زندگی چهره ی خوبش رو بهم نشون داده. دوتا گل پسر دارم که وقتی میبینمشون دلم غنچ میره... متوجه میشی؟
کاکتوس جان
نمیدونم کی هستی و کجائی و با خودت چند چندی! ولی ازت خواهش میکنم! التماست میکنم، روزگار اونقدررررررررررررر سخت هست که نمیشه با یه من عسل هم خوردش! تورو خدا کمی بیخیال باش( نمیدونم اوضاعت چیه پس اگه حرف مفت و چرت و پرت میزنم خرده مگیر فقط دارم تلاش میکنم کمی به زندگیت رنگ زندگی بدم... همین)
کاکتوس جان جسارت و بی ادبی منو بر من ببخش و اینها رو به حساب دلسوزی برادرانه بدان. ونه دخالت و فضولی...

عامو بهمن عزیز همین که سعی میکنم خ.ب باشم روزگارم شروع میکنه ...بگذریم
ا. شما ممنونم که همیشه با حضورتون بهم انرژی دادید .ایشال خداوند محافظ شما و خانوادتون باشه .ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشید ...امین .

خسرو جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 21:57 http://shabb.blogsky.com

. درود . گرامی دوست . حتمن متوجه شدی که آدرس
. جدید است . و سخت در انتظار شما که برایم افتخاریست
. وجود منورتان . در اولین کامنت ها . . شادمان باشید .
. و بر قرار . . . خواهش می کنم . . کمی از غم و غصه
. هر چند نمی شود . و متوجه هستم . . کناره بگیرید
. توکل بر خدا داشته باشید .

درود دوست عزیزممنون که ادرس گذاشتید
همه سعیمو می کنم اما گاهی بدجور کم میاری
دعا کنید .ممنون

بهمن یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 08:00

سلاااااااااااااااااااااااااااام کاکتوس مهربون. سلاااااااااااااام
چیزی نوشتی که دیگه نتونستم دوام بیارم و بیصدا رد بشم...
الان ساعت حدود هشت صبحه و من توی اداره هستم و کم کم کار اداری شروع میشه...
خواستم بگم خیلی از مواقع به یاد شما هستم. راستش منم خیلی دلم گرفته . از دنیای مجازی . از دنیای واقعی . از کل دنیا...
برو پستهامو نگاه کن! بیش از دو ماه هیچی ننوشتم. میخواستم حتی وبلاگمو حذف کنم ولی نتونستم...
دیشب توی خونه یه برگ تبلیغاتی دیدم به نام " رستوران کاکتوس سبز" خب به یاد شما افتادم و این کلی ارزش داره... گل نرگس میبینم به یاد شما میفتم و این کلی ارزش داره... تیله میبینم به یاد شما میفتم و کلی زیر پوستی میخندم و اینم ارزش داره...
بقول شما، بگذریم...
امیدوارم کاسه غمهات از اون بالا بالاها بیفته پایین و خورد و خاکشیر بشه و جونت راحت بشه و همیشه شادی و نشاط توی دلت موج بزنه...

سلاااااااااام عامو بهمن خومون
خوبید شما ؟
راستش عامو خیلی کم اوردم ...یه جورایی ته کشیدم ...کاش هر وقت می خواستیم می تونستیم بمیریم ...خستم
مرسی به یادمین منم وقتی تیله میبینم خیلی یادتون می کنم
مرسی که هستید ...دعا کنید برام
ایشالا همیشه شاد باشید و سلامت

خسرو پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 22:42

. درود . دنیا مهربون تر بود . . بی رحم تر !!
. تو باید مهربون باشی . مهربانی کنی تا مهربانی ببینی
. به روی دوستان بخند تا با تو بخندن . شادی کن تا با تو
. شادی کنند . تو خود این پیله غم انگیز تنهایی را به دور
. خودت تنیده ای . . آن وقت گله از روزگار می کنی .
. زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست
. بال های خسته ات را رو بفردا باز کن .
. خواهش می کنم . این کامنت را بارها بخوانی
. بارها . . و سپس تفکر . و پاسخی که چرا تنهایی
. همه با شما هستند . اگر کمی شاد باشی
. اگر کمی بخندی . .

درود ...حق با شماست
مرسییییییی

بهـــــار پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 21:32 http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
96518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد