کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

گذر عمر

چند روزه می خوام بیام و شروع کنم به نوشتن

اما ...نمیشه که نمیشه 

تا اینکه امروز یه دوست قدیمی بعد مدت ها بهم 

پیام داد و گفت :

هنوزم پیش اون .. .... میری؟

همون که همیشه باهاش لواشک میخوردی

بهش گفتم نه و .....

گذر عمر ما رو ببین 

  سعی میکنم به گذشته فکر نکنم 

چون تازه دارم به عمق احساسم پی میبرم

اوایلش همش گلایه بود ولی حالا...

اگر این اتفاقا نمیوفتاد من هیچ وقت متوجه 

خیلی چیزا نمیشدم .

این روزا در مورد یه نفر خیلی شنیدم 

حرفایی که تاحالا چشمامو بسته بودم روش 

حق با تو بود ...

فقط دعا میکنم حدس هام اشتباه باشه

اینجاست که میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد 

هی روزگار 

روزگار بازی های عجیبی داره ...خیلی عجیب

گاهی میترسم این زمان بگذره و دیگه نتونم 

شعر بنویسم ...خیلیاش به عشق تو بود ..

بگذریم عزیزجان 

به قول سید علی صالحی

حرف ما بسیار و وقت ما اندک و هوا هم که بارانیست.

امشب رفتم وبلاگ اقای فیضی 

با یه دوست وبلاگی قرار مدیریت کنن وبلاگشونو

یا د قدیما افتادم ...یاد سپیده که بی خداحافظی رفت 

یاد خیلی های دیگه ....

اینم از وضع جدید وبلاگ کاکتوس 

چندبار خواستم قالبو عوض کنم اما دلم نیومد 

حالا فهمیدم که دوتا ادم داخل تصویر یه نفرن

و دلیل تمام مکث های پسرک و سکوت دختر 

و اینکه در اخر فقط یکی می تونه با قایق از اونجا بره

اما تصمیم سختیه ...خیلی سخت 

پانوشت:

نوشتم ،ولی تو نخوان

یه وقتایی دل میگیره 



نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 11:56

پس مبارک باشه بر ما و همه تولدتون
البته امیدوارم که دیر نرسیده باشم!

ممنون
تا اینکه دیر رسیدن تو ذهنتون چی باشه

محمد شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 22:53

کاکتوس بزرگوار شما متولد مرداد بودید؟

بله

مهساسلطانیان. شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 19:15 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما.واقعا عمر مثل ابر میگذرد اما مهم اینکه چه طور از وقتمون استفاده کنیم.بیاین لطفاااا خوشحال میشم.پیروز باشید بدرود..

مهساسلطانیان. پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 18:42 http://khane8tom.blogsky.com

درود.عالی بود.لطفا بهم سر بزنید.موفق باشید بدرود:))

درود
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد