کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

تقدیر بگردان

توبیا با من نگارا  تازه کن هوای ما را

تو بیا ای جان که با تو بزنم دل را  به دریا

تو بیا ای یار دیرین،تو  بیا ای شور شیرین 

تو بیا تاشب دوباره سر زند ماه و ستاره

اهنگ تمام ناتمام  ،گروه پالت

ً..............................................

صدبار اگر افتادم از پا ننشستم

صدشب غم امد ولی من نشکستم 

من در پی شهر تو صدبار دویدم 

تو جایزه ای شو که جهان داد به دستم 

ای ماه فروزانو  و ای خسرو خوبان

ان شعله جان بردار و،غم ها را بسوزان

اهنگ صد بار ،گروه پالت

..........

دو تا اهنگ فوق العاده زیبا گروه پالت 

بگوشید ،بسی بسیار زیبا هستن 

بیشتر از صدبار گوشیدم 

(شیرین تر ازاین درد به عمرم  نچشیدم)


نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:24

سلام اهنگا رو میفرستادی میگوشیدیم خوخسیس

باشه

Amir سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 17:06 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

نصف بیشتر دوستان وبی در ایسنتا و اونستا تشریف بردن و به جز چند بزرگواری که اسمشونو تو پست ثابت گذاشتم بقیه مشغول لایک دادن و لایک گرفتن و فالو کردن و گرفتنن

اخرش نفهمیدم مزدبج شد یا رفت که شیرینی نده ؟

هرجا هست سلامت باشه و خوشبخت

مهساسلطانیان سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 14:26

سلام عزیزم...ان شاالله حالتان خوب باشد...جناب فیضی هم بازگشتند...
عزیزم چه آهنگی میخوای؟؟؟
من خودم آهنگ سیاه و سپید سالار عقیلی رو خیلی دوست دارم...اما خب سلیقه ایست...برای چی میخوای؟؟؟
موفق باشی عزیزدلم...بدرود

سلام
خ‌وب بسلامتی
گفتم که نگران نباش
گوش میدم اهنگو ،ممنون
کلا اهنگی که ارزش شنیدن داشته باشه هر وقت شنیدی بهم معرفی کن ،ممنون

Amir دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 20:58 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

کاکتوس جان
این ماهی خانم - وبلاگ 1نایس گیرل 8 ) در جریانش نیستی چی شد؟
مزدوج شد؟
خبری ازش نیس

منم در حد تو خبر دارم
شایدم کمتر
می خواستم یه چیزی بنویسم ولی بیخیالش
یه روزی از روزای خیلی گذشته
مثل اب خوردن همگی کوچ کردید و قصه تمام شد

مهساسلطانیان دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:54 http://khane8tom.blogsky.com

احسنت کاکتوس نازنین.....بسیار دلنشین بود...مانا باشید بدرود

استیکر خوشحالی،بعضی وقتا خواهرم گیرمیده چرا شکل نمیذاری ،اخع نمیدونه چه حالی میده مینویسی استیکر گل خخخخ
خوشحالم خوشتون اومد ،اهنگ خوب بهم معرفی کنی ممنون میشم،
و یادت باشه
جهان هر کسی به اعتبار لبخند همون فرد زیباست ،
بهترینا رو برات ارزو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد