کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دریا

صبح زود که پاشی و گوش بسپری به اسمون

صدای دریا رو میشنوی...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهساسلطانیان دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 15:35

سلام کاکتوس جان...حالتان خوب است؟؟؟خیلی دوست دارم بیشتر بهتون سر بزنم و نوشته های زیبایتان را بخوانم...اما متاسفانه مدرسه و امتحانات این حق را به من نمیدهند..
من ساعت 5 صبح بیدار میشم..اما به جز صدای خروپف پدرم چیز دیگری نمیشنوم.
خخخخخخخخخخ.نه شوخی کردم.به دل نگیرید.
پست خیال هم عالی بود..احسنت بر شما.برایتان بهترین هارو آرزو مندم.بدرود

سلام ،ممنون
خداروشکر کن که صدای خرو پف پدرتو میشنوی،یکم از پدر فاصله بگیر حتما صدا دریارو هم میشنوی ،فصل کوچم هست پرنده ها غوغا میکنن،موفق باشی دخترجون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد