کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

غروب


شاید غروب، 

شعله نگاه مردیست به معشوقش

وقتی 

 دستانش در دست دیگرست.

#کاکتوس

نظرات 8 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 19:44

. درودی مهربانانه . . . کجایی نگران هستیم . حداقل یک
. خط که خوبم . . یارانه ات را میدهم !! . .
. خواهرم منزلش دارالقران است . بسیارو بطور ناشناس به اشخاص
. شناخته شده و آبرومند بطور پهنانی کمک های شایسته می کند سالروز
. تولدش این غزل را ساختم . لازم است یاد آوری کنم . نام مادرمان
. / مریم / بود . خداوند . همه ی رفتگان را قرین رحمتش کند . آمین .

. فضای خانه ات نازم که عیش جاودان دارد
. صفای روح و جسمت را که در جنت مکان دارد
. چو هستی زاده مریم مسیحا دم شوی ای دخت
. مسیح را هم قیاس دست تو باید که لطف بیکران دارد
. بصد پنهان تو را دیدم که هم محرم شدی مرهم
. بنازد همتت را دهر که صد سایه نهان دارد
. بمیرد چرخ بازیگر که نتواند هزاران فتنه انگیزد
. کزین فتانه آشوبگر . دهر بس نشان دارد
. بناگه خشم گرفتی و حدیث مهر و قهر گفتی
. نخواهی رفت ازدل ها که با توهردلی ده آشیان دارد
. بیاد آور که استاد سخن فرموده است ما را
. نمیرد آن نکو نامی که دل ها شادمان دارد
. تو ای سالک راه با قران خویش پیما
. سحرگاهان بخواه از او که ما را در امان دارد
. نخواهم مدح تو گفتن که جز حق هم نمی گویم
. تو والاتر از آن هستی که طبع من بیان دارد
. بیا در گلشن هستی به دور از خار گل چینیم
. که طبع خسرو چون رویت گلستانی گران دارد .

درود
نگران نباشید ،خوبم ،فقط نمیدونم چرا نمی نویسم
خدا خواهرتونو برای شما و شما رو برای خواهرتون حفظ کنه...امین
خوش به حال اقوامتون ،برای همه شعری سرودید
سحرگاهان بخواه از او که ما را در امان دارد
عالی بود عالی

مهساسلطانیان پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 17:53 http://khane8tom.blogsky.com

سلام کاکتوس عزیزم...خوب هستید؟؟؟

سلام دختر خوب
خوبم ،ممنونم
فقط سکوتم طولانی شده

خسرو . و . مهسا دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 17:26

. درود . من تازه ترین سروده ام را تقدیم این سروده
. قشنگ شما کرده ام . . اما . دریغ از یک کامنت
. شما برای خوان هشتم . . . تلافی می کنم

درود
واقعا ممنون ،خیلی زیبا بود
تلافی

خسرو . و . مهسا دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 17:24

. درود . . اصلا معلوم است کجا هستید ؟؟؟؟؟

دیشبم با تو بگویم که چه دشوار گذشت
که همه وقت تو در صبحت اغیار گذشت
همه پندار من این بود که تو یار منی
ای دریغا که همه عمر به پندار گذشت
زهر غم بود که در کاسه من میزد موج
ساقی انگاشت که می از ساغر سرشار گذشت
از تو ای مونس جان نه سزاوار این بود !!
گر چه از من نه سزاوار و سزاوار گذشت
من جهان دیده ترم از تو مده دل به کسی
که جهان بر من سودا زده بسیار گذشت
من که در بند توام از قفس آزادم کن
که بس است آنچه بر این مرغ گرفتار گذشت
به طبیب و به پرستار بگوئید امشب
شدت درد و غم از طاقت بیمار گذشت
خسرو از درد مکن ناله که با ناز طبیب
دل بیمار تو از مهر پرستار گذشت !! . . . . .

درود
ببخشید نبودم
حرفا بسیار و وقت ما اندک و هوا هم که بارانیست
سید علی صالحی
به به ،چقدر زیبا
کاش منم می تونستم بگم چه دشوار میگذره گاهی
خیلی زیبا جناب فیضی
کمیدونم چطور محبت های شما رو جبران کنم

مهساسلطانیان یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 12:01 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما دوست خوبم...

بعد از رکوع و سجده و بعد از قیام از دور

هر شب دو زانو می زنم با احترام از دور

دستی به روی سینه و دستی به سوی تو

روی لبم گُل می کند : آقا سلام از دور

شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد

مانا باشید بدرود

درود بر مهسای عزیز
برای منم دعا کنید

خسرو . و . مهسا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 11:20

. با صمیمانه ترین درودهایم . . اااای بااااا با معلوم است
. کجایی ؟؟؟ . .

. در آن نیمه شب
. آنگاه که بادهای سوزان مرگ وزیدن گرفت
. خدایان دروغین در خواب بودند
. برقی از مقابل چشمانم گذشت
. می توانم شلعه های آتش را حس کنم
. وجودم بی هیچ آتشی می سوزد
. این آغاز یک پایان است
. به تلخی مرگ
. بکدامین گناه هوا بوی مرگ گرفت ؟
. آن شب ، مام وطن
. تا آفتاب خونین سحرگاه می گریست
. می سوخت بحال خویش
.................... امروز در انتظار شما هستم .

درود
ممنون از لطف همیشگیتون

خسرو . و . مهسا شنبه 27 آبان 1396 ساعت 17:12

. درودتان باد . . این شعرت . والاست . غنی و روحنواز
. عاااالی . چه تصویری ماه . . مثه من !!!!!!
. دولت اعلام کرده برای هر خانه ویران شده در روستا 5ملیون و برای
. خانه های شهری 6 ملیون تومان کمک می کند . در ضمن از هر یک کارمند
. یک روز حقوق کسر و بحساب زلزله زدگان واریز می کند . با یک حساب
. سر انگشتی اگر تعداد کارمندان را 8 ملیون و 500 هزار نفر بدانیم و حداقل
. حقوق را 3 ملیون . می شود . هر کارمند 100 هزار تومان . ضرب در
. 8 ملیون و 500 هزار می شود . 850 میلیارد تومان . ضمن این که بسیاری
. از کارمندان حقوق یک ماهه خود را پرداخت کرده اند . با توجه به ویرانی 30
. هزار و 500 واحد خانه به هر خانواده مبلغ 258 / 868 / 72 تومان میرسد
. کمک های بیدریغ مردم بسیار بیشتر از این مبالغ است . بدین ترتیب می بینیم
. که به دولت هم چیزی میرسد !!! البته بسیاری از جیب های گشاد پُر و نیمه
. پُر هم به کانادا و هلند و سوئیس خواهد رفت !!!!!!!! .

درود
ممنون از شما

مهساسلطانیان دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 19:26 http://khane8tom.blogsky.com

روزهایم
همچون برگ های پاییز
غروب که می شود می افتد …
نمی دانم درخت زندگیم چند برگ دارد…؟!
فقط می دانم پاییز است

احسنت...موفق باشید...

پس یه بهار دل انگیز در راهه
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد