کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

احساس

بگذاریم که احساس هوایی بخورد.

سهراب


 


 



نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا شنبه 11 آذر 1396 ساعت 22:11

. درود . . خیلی بی . . . فتی !!!!
. آخه اصلن یارانه ای هم نمیآیی . .
. من پر رو هی میامممم . .
. بنده در نیمه شب یلدا بدنیا آمده ام . و این
. رویداد را در اغلب سروده هایم به اشکال مختلف باز گفته ام .
. این سروده تقدیم شما . امید که مقبول افتد .
. آمدی چون جان به بالینم نشستی در کنار من
. نشستی در کنار من نگاه تو نگاه اشکبار من
. زهی اقبال و بخت من که با یار در کنار افتاد
. به باغ و گلشنم هر دم خوشا بر روزگار من
. از آن پیر خرد دارم که این راه و آن بی راه
. مکن دعوی فضل جاهل که مرشد سازگار من
. ز دامانت ندارم دست به تاب نیر اعظم
. قبول اهل دل عشقم امید پایدار من
. من آن صیدم که می نازم به صیاد دلم . اما
. از آن ترسم که صیادم بسوزد این نگار من
. در آن ظلمات برف اختر نه پیدا مادر و هم من
. به دنیا آمدم یلدا کجا دارم به باور من
. بیا ای خسرو خوبم برای توست هر کارم
. بیا چون جان به بالینم نشستن در کنار من

درود ...خیلییییی چیییی
اومدم خودتون تشریف نداشتیم خانوم مدیر بودن و احوال پرسی و ...
باعث افتخار حضورتون
پیشاپیش تولدتون مبارک .ایشالا همیشه سلامت باشید،
زیبا بود.ممنون

َAmir چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 07:02 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

فوق العادست این عکسا

ممنون

مهساسلطانیان. سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 23:12 http://khane8tom.blogsky.com

اینارو هم خودتون عکس گرفتید؟؟؟من متاسفانه کارهایی مثل \عکس.نقاشی.\بسیار ضعیفم....اما خب موسقی رو خیلی دوست دارم و خودم هم ویالون کار میکنم...
درباره نوشته و شعر هم که بهتره صحبت نکنم...اصلا استعداد ندارم...باید در این زمینه فاصله جدی بگیرم....
مانا باشید بدرود

بله
ویالووون عالیهه
کاش ضبط میکردی وبلاگ میذاشتی
استعداد شعر نداری ،استیکردست زیر چونه گذاشتن و چپ چپ نگاه کردن

خسرو . و . مهسا سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 21:13

. با صمیمانه ترین درودهایم . به به . . خوشمان آمد .
. امید که شما هم از این غزل خوشتان بیاید !!!!!

. جانا چه شد که چشم غضب بر ما گرفته ای
. جان مرا به تیر انتظار شکیبا گرفته ای
. هر صبح صدا کنم تو را که ای آشنای من
. آخر چرا گوشه ز ما و ز دنیا گرفته ای
. با موج نور هر روز در سرای تو
. بینم که دوش فال مرا تنها گرفته ای
. صد باغ گل نشسته تماشای جلوه ات
. بغضم شکستی و به اشک راه تماشا گرفته ای
. قصد شکار داشت مگر تور چشم تو
. کز آبی بزرگ پاک فریبا گرفته ای
. شاید نوازش دست تو دردم شفا دهد
. یکدم بخانه ام بیا که راه مدارا گرفته ای
. شعری ز شهریار سخن ایران بخوان که گفت
. (( چون شد که سایه از سرما وا گرفته ای ))
. خسرو ز بخت منال گر تیره شب یلدا در آمدی
. با صبح روشن طبع ات چه دل ها گرفته ای . .

درود جناب فیضی
خوشحالم خوشتون اومد
فوق العاده زیباست
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد