کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دلتنگی


دلم 

قربانی کدامین دلتنگی شده است

که چنین بی اختیار

سکوت

بر دریچه ی افکارم 

طنین انداخته است؟!!!

کاکتوس


نظرات 1 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 18:39

. درود . عااالی و سنگین !! . . پرابهت و گیرا
. پس تا حالا کجا بودی . . ای بابا
. طرف اومده میگه غزل گفتم بیا نقدش کن !! رفتم
. دیدم . . . رذی . . . ده بخودش . .
. من هم بی معرفتی نکردم . . بقیه اش را
. . . . . . . حالا دلگیر شده .
. بابا مگه من تضمین کردم . . . هی خووودا
. میدانم بطور ناشناس خواهد آمد و فحش های آبدار
. میدهد

درود
ممنون از شما
وقتی نظرتونو خواسته حتما براش مهم بوده
خوب کمی ملاحظه می کردید جناب
خوب صلاح مملکت خویش خسروان دانند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد