کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

خانه پدری

به نظرتون ترک کردن خونه ای که از بچگی توش زندگی کردی،

با درخت انگورش بزرگ شدی ،کلا باهاش خاطره داری 

سخت نیست؟

پانوشت:

چقدر دلگیرند  این ثانیه ها

چقدر احتیاج دارم با کسی حرف بزنم.

میگن عادت میکنی ولی وقتی از یه خونه

حیاط دار بری تو قفس دلت میترکه.

نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 18:39

. درودی صمیمانه . تصور می کنم . از خانه پدری به یک
. آپارتمان نقل مکان کرده اید . یا کلاً . . یا ازدواج کرده اید
. که دومی . چرا ما رو دعوت نکردین ؟؟
. مدیریت یعنی بدعت گذاری . . سیستم دهی و خلاقیت
. در منزل جدید سعی کنید مدیری مدبر باشید .
. فضای سبز را بوجود بیاورید . . یک مثال .
. برای نجات یک ملت اسیر استبداد و دیکتاتوری . . . نباید
. به امید کسی باشید . . هیچکس برای آن ملت . خودش
. را فدا نمی کند . ملت باید بهای آزادی را بپردازد
. متاسفانه درخت آزادی فقط با خون به ثمر میرسد
. که سخت است . . بگذریم . . خلاق باشید .
. فضای سبز در اختیار شماست .

نقل مکان ...
به موقع کارت دعوت میدم خدمتتون
مدیر مدبر
خوب یه تصمیمایی گرفتم .ایشالا که خوب میشه

Amir سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 19:37 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

ما که تو محوطه باغچه داره به همون قانعیم
بعدشم اکه خونه بالکن داشته باشه میشه سفارش داد و اهن کار گذاشت و گلدون های بزرگ رو ر. بالکن اویرن کرد

عیدتون مبارک

اره امروز از یه نفر پرسیدم راهنماییم کرد
یک عدد خوشحالم

Amir سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 19:34 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک

Amir دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 21:10 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

چرا ولی گاهی باید چیزهای قشنگتری رو بکاری ، درخت های قشنگتر و اونایی که خالقشون باشی

قبلی ها خاطره شد و الان باید خاطره های جدید رو ساخت

+ راستی گفتم اون کتاب صوتیه رو دانلود کردم ، عالی بود ، کتابهای دیگه اون خانمه هم مشتاق شدم بخونمش ، مخصوا اون کتابی که درباره سوال و اینا بود

خیلی تشکر

اگر جایی برای کاشت درخت نداشته باشه چی
اگر از پنجره هاش اسمون دیده نشه چی؟
خواهش میکنم .خودم کتاب خریدم ولی هنوز نخوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد