کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

رهایی


یک عبور باد باقیست

تا کوچ زرین پروانگان خیال

از اندیشه ی درخت...

کاکتوس


نظرات 6 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 12:30

. . درود .

از انقلاب ترافیکش ماند
و از آزادی میدان ...
از استقلال هتل
و از جمهوری خیابانش ...
سال های سال همه چیز تغییر کرد ،
به جز ساندیس هایی که
رویشان نوشته اند :
از اینجا باز کنید
ولی مردم هنوز از آنجا باز میکنند...
#حسین_پناهی

زیبا بود و تلخ

Amir چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 21:40

سلام. میدونی چیش قشنگه ؟ برگهای زرد زیر برف

سلام
بله خیلی قشنگن
سنگ ها هم قشنگ میشن

مهساسلطانیان چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 19:38

درود بر شما دوست عزیز.....فوق العاده بود.....
از حضور منورتان سپاس گزارررم...
موفقیتتان آرزوی من...

درود بر شما ...
ممنونم

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 15:25

. درود . بعد از مدت ها آمده ای و هول هولکی یک نوشته
. که . . دفتر چند برگ بر دارم ؟ . . یعنی چه ؟؟؟؟
. بخوووودااا من متوجه نشدم . مقصودت چیست ؟؟
. لطفاً یک توضیح . متشکرم . .
. جواب فوری . . نه یک ماه دیگر

جواب ارسال شد

خسرو . و . مهسا جمعه 22 دی 1396 ساعت 12:45

. . درود . چنانچه امکان دارد لطف کرده و سروده ای سه چهار بیتی و بیشتر !!!
. در قالب عامیانه ها در پاسخ شعر مهسای عزیز و در پست جدید بسرائید
. تا بنام خودتان ثبت شود . لطفاً پست جدید را بخوانید . متشکرم . [گل][گل]. . . گفته بودم . این شعرت معرکه
. است . . حرف ندارد .

درود
راستش متاسفانه نتونستم چیزی بنویسم
شما لطف دارید

خسرو . و . مهسا سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 19:21

. درود . . و صد درود . . خیلی قشنگ
. بنابراین شما دعوت هستید تا پست جدید را با دقت
. بخوانید و در عامیانه ها شرکت کنید . . حرف هم
. ندارد . . کی از شما بهتر ؟؟؟

درود و صد درود برشما
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد