کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)


سرمایی بس ; سوزاننده تر از زمستان دارد

برف های اشفته ی نشسته بر مواج گیسوان تو ....

کاکتوس


نظرات 17 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 11:16

. . با بهترین درودهایم .
. ما یک ناسیونالیسم احساسی داریم و یک ناسیونالیسم عقلایی.
. در ناسیونالیسم احساسی قوی هستیم، یعنی اینکه من غذا و موسیقی
. ایرانی دوست دارم، خانواده‌ام و زبان فارسی را دوست دارم
. به فرهنگ دیرینه‌ام می‌بالم ولی یک قدم که بالاتر بیایم و ببینم
. حالا که من در این سرزمین به دنیا آمده‌ام، من چه مسئولیتی دارم؟
. اینجا کم میارم !! اینجا سکوت می کنم !! این یعنی فقدان ناسیونالیسم
. عقلایی . . از رفراندوم حمایت کنید . شب پر از موسیقی رنگین امید
. است . . .

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 11:14

. . با بهترین درودهایم .
. مقدس گرایی سر منشاء دیکتاتورى و استبداد است
. هر چیزى که مقدس نامیده شد ، یعنى این که شما دیگر حق ندارید
. به راحتى در باره آن اظهار نظر کنید و کوچک ترین انتقاد و مخالفتى با آن
. هزینه سنگینى به دنبال خواهد داشت. این مقدس مى تواند هر چیزى باشد
یک کتاب، یک دین، یک انسان، یک بنا . با تقدیس گرایی مبارزه کنید
. وهیچ کس و هیچ چیز آنقدر مقدس نیست، که نتوان آن را به نقد کشید .
. حمایت از رییس جمهور محترم و اجرای رفراندوم را پیگیری کنید
. قانون اساسی مدافع ملت است . ما ، تابع قانون هستیم . دستتان را
. صمیمانه می فشارم . . .

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 13:22

. . . با بهترین درودهایم .
. بچشمم چون درخشیدی بجانم نور بخشیدی
. ز مهرت شد دلم روشن که تابان همچو خورشیدی
. نشاطم تازه گشت و بر فلک چون زهره رقصیدم
. که بر چرخ نشاط من تو چون رقصنده ناهیدی
. گهرها تا نیایند از صدف بیرون نمی رخشند
. تو گوهر از صدف بیرون نیافتاده درخشیدی
. باور دارم با کلمات می توان معجزه کرد !! . می توان شعری نو
. پیامی نو ، راهکاری نو را بوجود آورد .
. همچون نوشته های شما . . . [گل][گل]

ممنون جناب فیضی

خسرو . و . مهسا دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 15:46

. . با بهترین درودهایم .
. دیگر وقت آن نیست که بدانیم چه کسی جهان را آفریده است
. باید دید چه کسانی به خراب کردن آن مشغولند !! . . [نیشخند]
. در انتظار شما هستیم . [گل][گل]
........... میگماااا . . یارانه هم دادند . .
. اما . . شما نیامدید

درگیر بودم

خسرو . و . مهسا شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 12:59

. هیچ معلوم هست کجایی ؟؟ .
. این صد و بیست و یکم کامنت من است .
. اگر . . . دارم عصبانی می شوم .
. . . با بهترین درودهایم .
. اگرسحرچو زیارت نگه به روی تو کردم
. جوانیم که هدر به جستجوی تو کردم
. اگر که می گذرد جهان به طرف کمال
. چو زائران منی گذر بسوی تو کردم
. به پند ناصح پیر که گفت حذر کنم از تو
. نکرده گوش و به دل جز آرزوی تو کردم‌؟
. به کوی خود همه عمر چه خنده ها که نکردم
. چه گریه ها که به زاری بپای کوی تو کردم
. چو شاکران به حق شدم روانه حج
. عجب که ز کعبه هوای بوی تو کردم !
. بیا به راه خدا اسیر خود تو رها
. نکن که عمر وفاش شمار موی تو کردم
. ببین که عارفان پاک نهاده روی خود بخاک
. من همچو خسرو زاهد سجود روی تو کردم . . .

امدم

خسرو . و . مهسا جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 11:50

. سلام . . وااای که روزی به / خوان هشتم / بیایی
. گوشه یک اتاق زندانی می شوی . .
. تا چند روز . . شاید چند هفته . . آخر کجایییییییی ؟؟؟؟

درود
جناب فیضی
درگیر مراسم عروسی هستم
هفته بعد خدمت می رسم.

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 12:18

. سلام . نکند شما در تظارات بودی گرفتندند و الآن در هتل شش ستاره اوین . . خوش می گذارانی
. خب بگو آناناسی که برای من می خواستی بیاری را برایت بیاورم ملاقات آزاده ؟؟

ملاقات ازاده

خسرو . و . مهسا دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 12:33

. با بهترین درودهایم . .

. صبر کن ای دل که روزی بخت ما گردد بلند
. ورنه در بدبختی از هر سو صدا گردد بلند
. بخت بد بین گر توانایی هم آید در ظهور
. تیغ خونریزش به روی بی نوا گردد بلند
. پنجه پولادی و نیروی مردی لازم است
. تا به میدان خصم بی پروا ز جا گردد بلند
. ره مده در خانه ی خود مردم بیگانه را
. کز دم بیگانگان آوازها گردد بلند
. شب اگر افتد گذار زاهدی در میکده
. هر سحر از می کده بوی ریا گردد بلند
. ناکسان را از ازل پیوند با دون همتی است
. حاش الله تا ابد طبع گدا گردد بلند
. خسرو از بس این بشر وجدان کشی آرد بکار
. ترسم از بیداد وی داد خدا گردد بلند . .


عالی

خسرو . و . مهسا یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 11:36

. . با بهترین درودهایم .
. روی سند ازدواج 5 میلیون وام میدن !!

. روی سند گاو داری 90 میلیون !!. .

. حالا خودم موندم گاو بیگیرم یا زن . . ......

. خدا ازتون نگذره آدمو میزارین سر دو راهی . .

سنگ آنتیک یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 10:00 http://www.nanosil.co

سلام سایتتون حرف نداره ایول دارید.

ممنون

خسرو . و . مهسا شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 15:36

. . با بهترین درودهایم .
. معاون رییس جمهور در نشست خبری خود پیرامون عیدی
. کارمندان گفت : کارمندان دیگر بزرگ شده اند . بچه که . . . . نیستند عیدی بخوان . .

خسرو . و . مهسا شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 14:54

. . . با بهترین درودهایم .
. آنگاه که 220000 شهید . جوان و پیر . کوچک و بزرگ . زن و مرد
. با خون خود انقلاب کردند . این سروده خلق شد . می رفت تا
. جاودانگی را ارمغان ملت کند . افسوس که در حّد یک ترانه باقی
. ماند . آیا هستند کسانی که این سرود را بیاد داشته باشند ؟؟ بخوانید !!
. فردا که بهار آید . . آزاد و رها هستیم . . آزاد و رها هستیم !!
. ایران ایران . ایران . . ایران ایران . ایران . فردا که بهار آید
. آزاد و رها هستیم . آزاد و رها هستیم . نه ظلم و نه زنجیری
. نه ظلم و نه زنجیری . در اوج خدا هستیم در اوج خدا هستیم
. الله الله . . الله . لااله الاالله . لااله الاالله .
. افسوس که سراب بود . لالایی برای خواب بود !!

خسرو . و . مهسا جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 15:57

. . . با بهترین درودهایم .
. یه خارجی از ایرانیه میپرسه . . شماها چطوری اختلاس می کنید ؟!!
. ایرانیه میگه . این پروژه رفاهی و عمرانی را می بینی ؟؟
. خارجیه میگه . . نه . اینجا چیزی نیست . که ببینم !!
. ایرانیه میگه . آ . قربون دهنت . همین چهل میلیارد خرج
. رو دست دولت گذاشته . .

خسرو . و . مهسا جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 12:39

. . با بهترین درودهایم .
. یه بوهایی میآد ! . . بو کنید . . بازم بو کنید . .
. نفهمیدین ؟؟!! . . واقعاً که . . . خیلی کند ذهن هستید !!
. خب مشخصه چه بویی میاد . . هنوزم نگرفتین !!
. لطفاً با آهنگ . بوی گل سوسن و یاسمن میاد بوی بنفشه هم میاد
. دهه فجر مبارک . . .
......... پست جدیدم را زود زود بخوانید

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 15:46

. . با بهترین درودهایم .
. شکست سنگ خیانت
. دل صداقت را
. و بوم شوم به مرگ عشق می خندید
. شکست بال و پر پروازی . گسست رشته پیوندی
. به بال زخمی من . چرا می خندی ؟
. دلا بهانه مگیر و گلایه مکن
. ز شهر من . تو گل و شکوفه یاس و لبخندی
. ز شهر من . تو لاله و شقایق و سوسن سراغ مگیر
. ز شهر من . تو چه می خواهی ؟
. که باغ دل مردمان این شهر دروغ
. به زیر آوار تزویر همیشه پائیز است .

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 15:09

. . با بهترین درودهایم . . خواجه شیراز می فرماید :

. زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد
. از سر پیمان گذشت بر سر پیمانه شد

. و بنده این چنین استقبالی ساختم .

. خادم قصر ادب بیدل و فرزانه شد
. ساحل دریای علم محفل جانانه شد
. باده نوشین وصل معرفت است و کمال
. قاضی دیوان شرع در ره میخانه شد
. گفت که شوریده ام از همه بگسسته ام
. در پی پیر دلیل از همه بیگانه شد
. شیوه افسونگری جلوه گه ساحران
. صبح سلامت دمید کار به شکرانه شد
. رایت علم و هنر دامن شمس سما
. رونق هر ملک جم محفل شاهانه شد
. کوکب رخشنده دید شاهد زیبای من
. شعله ز سر بر کشید چشم همه فتانه شد
. گل که چنین جلوه کرد باغ همه خنده زد
. شمع شبستان عشق آفت پروانه شد
. خسرو چو مرغ سحر گفت همه جا این سخن
. قامت یارم چو سرو بهر من افسانه شد . . . [گل][گل].

زیبا بود

خسرو . و . مهسا دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 16:27

. . با بهترین درودهایم . عده‌ای هستیم که در ۱۴۰۰ سال پیش زندگی می کنیم و
. عده ای پا را فراتر گذاشته و در ۲۵۰۰ سال پیش زندگی می کنند و جالب اینجاست
. این دو گروه دائم با هم سر ستیز دارند !! . دائمأ در حال مسخره کردن
. عرب ها هستیم و آنان را تنبل خطاب می کنیم . بدون اینکه پیشرفت های
. آنها را ببینیم به راستی به معماری مدرن و زیبای شهرهایشان دقت کرده‌ایم؟
دائم در مجامع بین‌المللی در مقابل لابی‌های قدرتمند اعراب شکست
. میخوریم . . اما . از مدیریت جهانی صحبت میکنیم !!!
آقایان مملکت مال شما . نفت و مس و پنبه و زعفران و فرش های
ابریشمی هم مال شما ، اصلا هر چه هست مال شما . کمی . فقط کمی به
فکر مردم باشید . پارازیت ماهواره روزانه آدم می کشد !! گرانی
و بیکاری بیداد می کند . صدا و سیما و روزنامه هایتان جز نمک بر
زخم دل پُر درد مردم چیزی بیش نیستند . خواهش می کنیم . کمی مهربانی [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد